Welcome Back
Als nu al die goede 'oude' mod's terug keren dan ............
Feli & WB.

Feli & WB.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
stiekem hou je wedstrijden met TraagErkens schreef op 08 May 2003 @ 09:22:
[...]
wat heeft iedereen tegen mij
ik surf via active topics en de search, en als je het erover hebt dat ik toevallig als eerste dit topic heb geopent komt dat omdat ik het toevallig dus tegen kwam @ MED, en ja dan open ik een feli topic voor XceeD
Niet omdat het een wedstrijd is ofzo, in tegendeel, ik haat dat soort "wedstrijden" om als eerste te posten
maar jullie zijn altijd wel snel

Ja op GoT weten ze altijd wat je intenties zijn...

@Erkens : Gewoon niks van aantrekken, negeren van die opmerkingen werkt gewoon het beste.
Reageren lokt alleen maar weer nieuwe opmerkingen uit....
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Alfredt schreef op 08 mei 2003 @ 10:43:
@Erkens : Gewoon niks van aantrekken, negeren van die opmerkingen werkt gewoon het beste.
Reageren lokt alleen maar weer nieuwe opmerkingen uit....
offtopic:
i know, maar ik wil mijn punt helder hebben
i know, maar ik wil mijn punt helder hebben
Zullen we verder allemaal lief zijn voor Erkens en niet moeilijk gaan doen over dat hij het topic geopend heeft?
mooi
mooi
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
drm schreef op 08 May 2003 @ 11:50:
<span style="color:#009">Zullen we verder allemaal lief zijn voor Erkens en niet moeilijk gaan doen over dat hij het topic geopend heeft?</span>
mooi
offtopic:
en anders trash je mijn post, dan heb ik hem niet meer gestart
en anders trash je mijn post, dan heb ik hem niet meer gestart

Hey Erkens, waarom was je nou zo snel met het openen man ? 
wb Mer .. ExceeD
wb Mer .. ExceeD
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Welcome Back, merely..
[men. harmsen @ toen was geluk heel gewoon mode:]
Nou, aan het werk maar weer
[/men. harmsen @ toen was geluk heel gewoon mode]

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Erkens schreef op 08 May 2003 @ 09:22:
[...]
wat heeft iedereen tegen mij
ik surf via active topics en de search, en als je het erover hebt dat ik toevallig als eerste dit topic heb geopent komt dat omdat ik het toevallig dus tegen kwam @ MED, en ja dan open ik een feli topic voor XceeD
Niet omdat het een wedstrijd is ofzo, in tegendeel, ik haat dat soort "wedstrijden" om als eerste te posten

De islam kan uw vrijheid schaden
roflDestruction schreef op 08 May 2003 @ 19:02:
Welcome Back, merely..
Koooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooijmannnnnnnn
owange @ tv programma
http://www.NUiPhone.nl/
nok er nou svp ff mee, want daar in andermans topics constant commentaar op geven jeukt namelijk ook. SeM en Topicreport zijn er als je iets aan wil geven en als je persoonlijk iets tegen Erkens hebt, is mail een mooie uitlaatklep.Wokschotel schreef op 09 mei 2003 @ 07:30:
[...]
Het is niet alleen dit maar op je continue aanwezigheid in LA-topics die af en toe voor jeuk zorgt. Maar hey, je moet het zelf weten uiteraard.
Ook al is dit een beetje een onzinfelicitatietopic, dan nog is het niet nodig dat topic te verpesten met offtopic en dus nutteloos commentaar. SVP dit topic dus af laten zakken of ontopic reageren
Enneh, wb Xceed!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
rofl ff erkens een mailtje sturen
thnx voor de tip JvS 
Erkens, wat is de quota van je mailbox
?
[sub] grapje offcourse * Diaboluzzz heeft niks tegen erkens, eerder tegen wokschotel, die maar ff een mailtje sturen
[/sub]
edit:
@ parse(r)
Erkens, wat is de quota van je mailbox
[sub] grapje offcourse * Diaboluzzz heeft niks tegen erkens, eerder tegen wokschotel, die maar ff een mailtje sturen

edit:

[ Voor 9% gewijzigd door Diaboluzzz op 09-05-2003 11:06 ]
http://www.NUiPhone.nl/
Dit topic is gesloten.