Nou zoals de titel zegt... Op het moment dat ik mijn pc aanzet (WinXP Pro) en hij komt bij het inlogscherm (press Ctrl-Alt-Del) dan piept hij (systemspeaker) en als ik een gebruikersnaam intik en bijv. een "-" tik, dan krijg ik een "/", zo ook bij andere tekens. Als ik dan inlog op de server (Win2k AS), is het toetsenbord weer normaal
en dat piepje uhh, nogal logisch weg (normaal SB Live! geluid). Iemand een idee hoe ik voor het aanmelden dat toetsenbord normaal krijg en eventueel dat piepje weg?
Even inloggen op het systeem als Admin en de toetsenbord instellingen op Internationaal zetten. Waarsch. staat die nou op Nederlands ofzo.
Nope ook al geprobeerd eerder, lokaal staat alles goed, aangezien ik vroeger ook lokaal werkte. Instellingen op Nederlands - VS International layoutViper_74 schreef op 07 May 2003 @ 15:14:
Even inloggen op het systeem als Admin en de toetsenbord instellingen op Internationaal zetten. Waarsch. staat die nou op Nederlands ofzo.
Die dingen staan al sinds 2 jaar uit bij mij, ik haat die dingen!
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 04:12
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Lijkt wel of w2k de drivers pas pakt na het inloggen. Heb je standaard drivers van toetsenbord
? Anders ff downloaden van fabrikant
Ook niet standaard, altijd al Logitech drivers gehad ervoor.We Are Borg schreef op 07 May 2003 @ 15:42:
Lijkt wel of w2k de drivers pas pakt na het inloggen. Heb je standaard drivers van toetsenbord? Anders ff downloaden van fabrikant
Pagina: 1