Hoi,
Mijn install op mijn Bak wil niet
Ik wil Debian 3.0 met een netinstall CD installen.
Er hangen twee hardeschijven in die bak van 40GB in een Mirroring opstelling (Promise FastTrack 100 TX2)
Dat is eigenlijk overbodig.
Nu als hij de base system wil gaan install zie je eerst dat hij basedebs.tar (oid) aan het uitpakken is, dan gaat hij de .debs validaten en iedere keer krijg ik bij een andere deb de volgende error:
Soms krijg ik dan de error
Op die HDD staat nu nog een partitie /ext en heeft het XFS filesystem en die mag ik niet kwijt raken!
Ik ben helemaal de draad kwijt hiero.
Wie-o-wie snapt dit?
* Snow_King vind het lekker weer buiten dus gaat even lekker een ijsje halen, zie zo de reacties wel
Mijn install op mijn Bak wil niet
Ik wil Debian 3.0 met een netinstall CD installen.
Er hangen twee hardeschijven in die bak van 40GB in een Mirroring opstelling (Promise FastTrack 100 TX2)
Dat is eigenlijk overbodig.
Nu als hij de base system wil gaan install zie je eerst dat hij basedebs.tar (oid) aan het uitpakken is, dan gaat hij de .debs validaten en iedere keer krijg ik bij een andere deb de volgende error:
Als ik dan op continue druk (enter dus) kom ik weer bij het volgende:/path/blaat/main/xxx.deb was not pre-downloaded
Doe ik dat gaat hij weer de basedebs.tar uitpakken.Next: Install the Base System
Soms krijg ik dan de error
Ik dacht dat de CD kapot was dus nieuwe CD gedownload ( http://people.debian.org/...2.4-xfs_with_basedebs.iso )There was a problem extracting the debs from /xxx/basedebs.tar
Op die HDD staat nu nog een partitie /ext en heeft het XFS filesystem en die mag ik niet kwijt raken!
Ik ben helemaal de draad kwijt hiero.
Wie-o-wie snapt dit?
* Snow_King vind het lekker weer buiten dus gaat even lekker een ijsje halen, zie zo de reacties wel
[ Voor 5% gewijzigd door Snow_King op 07-05-2003 15:11 ]