Toon posts:

[GT3]Rijstrategien / tuningtips / showoffroom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf een garage van maar 10 wagens, maar het gaat om het tunen bij mij :)

ik zal de 4 mooiste posten:

--------------------------------
Mitsubishi 3000 Gt VR-4 Turbo

Afbeeldingslocatie: http://www.thecarsource.com/mitsu/99/99vr4.jpg

aantal pk: 1062 pk
topsnelheid: 411 km/h
---------------------------------
Lotus Esprit sport 350

Afbeeldingslocatie: http://www.lotusespritworld.co.uk/images/roadtests/350_racecar_06.jpg

aantal pk: 1020 pk
topsnelheid: 427 km/h
---------------------------------
Honda S2000

Afbeeldingslocatie: http://www.autohjelpen.dk/honda-s2000.jpg

aantal pk: 544 pk
topsnelheid: +- 280 km/h
----------------------------------
Toyota Supra RZ

Afbeeldingslocatie: http://www.aii.co.jp/contents/motorl/pic/ar/ar_to-su-rz.gif

aantal pk: 1053 pk
topsnelheid: 407 km/h
----------------------------------

Tunetips:

* van alles het duurst nemen, direct veel pk
* je auto lichter maken
* je olie direct verversen, scheelt je 10-100 pk
* banden als je wilt :)

Rijtips:

* zo schrap mogelijk langs de bochten
* vrees niet voor de tegenstanders, gewoon wegbeuken
* rij verhoudelijke races die VEEL geld opleveren voor een snelle wagen :*)

Kooptips:

* save je game altijd van te voren als je een wagen wil kopen, mocht het niet bevallen, kan je herladen ;)
* voor hoge snelheid: Suzuki Escudo Pikes Peak versie
Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.com/auto-tuning/images/celemai/poze%20mari/suzuki2.jpg
* voor goeie wegligging: polyphony001, bonuswagen in GT3, rij de endurance race super speedway 150 miles uit
Afbeeldingslocatie: http://www.jadietz.de/computer/bilder/polyphony001.jpg

bij mijn tuning zal ik alles tentoonstellen :P

maar dat komt nog later...

Verwijderd

heb je ook mooie (niet japanse!!! :P ) wagens? :)

Verwijderd

Alleen voor GT3 zal je al bijna een ps2 kopen..

Verwijderd

[rml][ Gran Turismo 3] Vragen, opmerkingen enz.[/rml]

Daar staan ook veel tips in. Ik heb het nu alleen wel gehad met GT3.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 13:34
ik heb niet van die standaard fabriekswagens, ik heb alle supercars, geen formule1, maar alle andere, die vind ik veeeeeeeeeeeel beter rijden

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:15

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 15:09:
Tunetips:

* van alles het duurst nemen, direct veel pk
* je auto lichter maken
dat zijn nog eens tips! :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:29

Steffie

Opaque

Al mijn filmpjes uit dat oude topic zijn inmiddels offline. Als je een verzoek hebt voor een bepaalde kan ik ze natuurlijk nog wel uploaden. Misschien maar eens een nieuwe maken :Y)

[rml]Steffie in "[ Gran Turismo 3] Vragen, opmerkingen enz"[/rml]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Ja, Steffie! Ik kon ze nooit kijken met m'n fucking ISDN-lijn, maar heb nu ADSL dus ik zou er graag eens een paar zien! (Hoeft niet allemaal, maar een paar zou leuk zijn.)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/olivierd13/website%20escudo/escudo8.jpg

do i need to say more? (gt2 uber car)
heb gt3 net pas, moe em nog winnen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:46
GT3 .... aaaaaah sweet memories, was meteen verkocht toen ik het voor het eerst zag, vrij snel erna zelf een PS2 met GT3 in huis gehaald.

Wat tips, hmm lang niet gespeeld (zit op 94,6% en dat zal ook wel zo blijven, val in slaap bij die F1 race en die Vitz race) maar dit wil ik je meegeven:

- Heb je cash genoeg en haat je rally's, koop de Escudo -> Gas inhouden en beetje sturen en je wint alle races met 5 vingers in je neus. Mooi alle rally's gehad en veel auto's plus cash :)
- Hou je wel van rally's maar heb je niet genoeg geld voor een rally car en heb je er nog geen gewonnen dan kan je met bv de Lancer Evo V TME met veel tuning erop de asfalt rally's vrij simpel winnen, nu scoor je 2 rally wagens om zo ook de rest te halen zonder veel problemen (won alles in 1e keer, rally is kick maar wat te simpel)
- Koop een Acura Integra in het begin, kan je bij redelijk wat kampioenschappen gebruiken en goed mee komen (oa US champ en FF cup meen ik, kan ook FR wezen :+)
- Als je weer zo'n kampioenschap van meerdere races hebt (bv 10) save dan voor de laatste race, start de laatste race en quit em meteen. Je verliest dan wel maar je zult toch het kampioenschap winnen (uitgaand dat je de rest 1e bent geworden) en zo kom je bij de 4 draaiende auto's. Bevalt de auto die je krijgt je niet load dan opnieuw en start de race, quit enz :)
- Koop GT Tokio/Geneva en win de standaard races (easy en normal) en krijg een boel cash in GT3 :)
- Als je de Escudo hebt, pak een rol tape en zet de gasknop vast, elastiek om de stick zodat hij iets naar rechts stuurt. Ga vervolgens (of eerst ;)) naar de laatste endurance en zet deze aan, als je het goed hebt gedaan kan je rustig richting stad of school en ben je aan het eind wat geld en een vette wagen (win of de F1 of de C5R, daar ben je echt mee geholpen, de C5R heb ik meeste km's mee gedaan volgens mij).
- Als je echt lui bent race je alles af met de F1's (heb ik gedaan bij de lange kampioenschappen, echt geen zin meer hoor :))
- Rij geen normale races met de Escudo, ding is niet te sturen op een fatsoenlijke manier, maar Testcourse is er prima mee te doen! Wat een gare kutbaan is dat :Z

Top game, laat deeltje 4 maar komen :9

[ Voor 6% gewijzigd door Speedy op 07-05-2003 18:54 ]

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

KarreMania schreef op 07 mei 2003 @ 18:31:
[afbeelding]

do i need to say more? (gt2 uber car)
heb gt3 net pas, moe em nog winnen :P
Met dat ding kun je alleen recht vooruit blazen. :D Voor bochten maken moet je eerst de auto zorgvuldig parkeren, uitstappen, auto in de goede richting duwen en verder spuiten tot je weer moet sturen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 19:53:
[...]

Met dat ding kun je alleen recht vooruit blazen. :D Voor bochten maken moet je eerst de auto zorgvuldig parkeren, uitstappen, auto in de goede richting duwen en verder spuiten tot je weer moet sturen.
daarom , ik heb er nog niet mee in gt3 gereden, maar in gt2 ben er nog steeds onverslagen mee (wat hebben wij veel zuip/vreet/rijtotjebezopeninslaapval-avonden gehad)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
waar/welk evenement kan je de GT40 van ford winnen?

dat ding is echt wreed met zijn geronkel :D

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 23:43
voor set ups hoe je je auto moet tunen:

www.gtvault.com , alles wat je nodig hebt :) sommige zijn beter dan andere, over et algemeen zijn de setups van "fumes" zeer goed :) Downforce kickt egt ass :P

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Lawtje.com schreef op 08 May 2003 @ 20:06:
voor set ups hoe je je auto moet tunen:

www.gtvault.com , alles wat je nodig hebt :) sommige zijn beter dan andere, over et algemeen zijn de setups van "fumes" zeer goed :) Downforce kickt egt ass :P
Haha, is ook mij favoriete site voor GT3 en ik hield ook alleen maar de setups van Fumes in de gaten.

• Steffie

Steffie

Opaque

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 18:26:
Ja, Steffie! Ik kon ze nooit kijken met m'n fucking ISDN-lijn, maar heb nu ADSL dus ik zou er graag eens een paar zien! (Hoeft niet allemaal, maar een paar zou leuk zijn.)
Oké, eentje uit de oude doos dan :)

Dit filmpje is nog gecaptured met een antieke WinTV PCI, dus niet teveel op de kwaliteit letten. Overigens maak ik altijd zelf set-ups voor de auto's, is veel leuker dan eentje overnemen van iemand anders. Nu weet je tenminste precies hoe de auto reageert. Kan je in onderstaand filmpje ook wel merken aan mijn gear ratio's / powerslides :)

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/steffie/video/gt3_r5_denso_bumperview.jpg
gt3_r5_denso_bumperview.avi

Specs:
Size: 10.8MiB
Length: 105sec.
Codec: DivX 3.11a

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
ikkuh wil ook kunnen capturen :( maar dat lukt niet met deze conexxant 878 tv chip ;(

Verwijderd

vetjes man echt gaaf gewoon! :)

• Steffie

Steffie

Opaque

Een nieuwe filmpje dan, in de hoop dat er wat meer respons komt.

Zojuist wat aan het finetunen geweest aan mijn Hachi-Roku (met race uitlaat :9~) setup voor Trial Mountain. Met deze setup houd ik in arcade mode de GT wagens bij op moeilijkheidsgraad; normal. Filmpje is van een mooi laprecord, met hier en daar wat gooi en smijtwerk op de Fujiwara manier :Y)

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/steffie/video/gt3_tm_trueno.jpg
gt3_tm_trueno.avi

Specs:
Size: 12.4MiB
Length: 97sec.
Codec: DivX 3.11a

Pagina: 1