Toon posts:

[c#] Rij toevoegen aan DataGrid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze DataGrid heb ik aangemaakt via de Property Builder om op deze manier de Kolom headers een naam te geven en aan te geven welke waarde er uit de db gelezen moet worden(bound columns). In een aantal kolommen komen waarden voor waarvan ik het totaal wil presenteren. Momenteel gebeurd dat via een textfield onder de grid maar dat is natuurlijk niet zo netjes. Netter zou zijn om onderaan een rij toe te voegen of de footer te gebruiken om hierin de waarden te zetten.

In een template column is het bv mogelijk om gewoon een txtfield in de footer te zetten of een label, iemand enig id hoe ik dit op kan lossen?

Groeten Nickolass

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

:?

Dan neem je toch een labelfield, welke in een template column neerzet in de footer van een datagrid?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
gorgi_19 schreef op 07 May 2003 @ 15:37:
:?

Dan neem je toch een labelfield, welke in een template column neerzet in de footer van een datagrid?
hmmz, heb ik het weer niet goed verwoord waarschijnlijk. Het zijn dus geen template column's maar gewone bound column's.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 09:58:
[...]

hmmz, heb ik het weer niet goed verwoord waarschijnlijk. Het zijn dus geen template column's maar gewone bound column's.
http://www.aspalliance.com/aldotnet/examples/dgfooter.aspx

[ Voor 17% gewijzigd door gorgi_19 op 08-05-2003 10:02 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo