Hallo,
Ik ben dus een jongen van 17 jaar,
ik intereseer me al in computers vanaf mijn 11e ongeveer.
Ik kreeg een steeds snellere pc en en ik zat er elke dag achter.
Tot dat de periode aanbrak dat ik moestgaan kiezen wat ik "later" worden wou.
En jah ik wou "iets" met computers doen.
Noujah zo gezegd zo gedaan, ik werd via mijn voormalige school overgplaatst naar het Deltion College in Zwolle.
De opleiding die ik nu volg is Medewerker Beheer ICT Niveau 3.
Daar zit ik nu 1 jaar op.
En ik heb nu vakken als CISCO en ORIA en WINDOWS 2000 Server
Kortom : DE bezigheden van een systeembeheerder.
Laat ik het zo zeggen: Elke keer als het woordje cisco uit mijn mond komt, kokhals ik (figuurlijk)
Ik ben gewoon gestressed de laatste tijd!
Want ik zit met een probleem, ik wil heeel graag iets met computers doen in de toekomst, maar niet met netwerken. Dat vind ik nou juist nix aan.
Ik zie voormezelf geen keuze meer!
Tenzij er zulke opleidingen zijn.
Mijn moeder zegt dat ik maar bij Wehkamp Magazijnen moet gaan werken als distributiemedewerker ofzo iets.
Dat heb ik dus 4 dagen gedaan! In de vakantie, maar ik had direct tuzie met die mensen.
Ze kunnen er niks aan doen, maar op een of andere manier voel ik me gewoon te slim om daar in een fabriek rond te lopen en een beetje orders te picken.
Is er ier misshien iemand met hetzelfde probleem?
Ik wil graag verder in de computer buisseness maar niet met tcp ip ipx routers hubs switches .............aaaaaaaaaaaaaah!!!
Ik ben dus een jongen van 17 jaar,
ik intereseer me al in computers vanaf mijn 11e ongeveer.
Ik kreeg een steeds snellere pc en en ik zat er elke dag achter.
Tot dat de periode aanbrak dat ik moestgaan kiezen wat ik "later" worden wou.
En jah ik wou "iets" met computers doen.
Noujah zo gezegd zo gedaan, ik werd via mijn voormalige school overgplaatst naar het Deltion College in Zwolle.
De opleiding die ik nu volg is Medewerker Beheer ICT Niveau 3.
Daar zit ik nu 1 jaar op.
En ik heb nu vakken als CISCO en ORIA en WINDOWS 2000 Server
Kortom : DE bezigheden van een systeembeheerder.
Laat ik het zo zeggen: Elke keer als het woordje cisco uit mijn mond komt, kokhals ik (figuurlijk)
Ik ben gewoon gestressed de laatste tijd!
Want ik zit met een probleem, ik wil heeel graag iets met computers doen in de toekomst, maar niet met netwerken. Dat vind ik nou juist nix aan.
Ik zie voormezelf geen keuze meer!
Tenzij er zulke opleidingen zijn.
Mijn moeder zegt dat ik maar bij Wehkamp Magazijnen moet gaan werken als distributiemedewerker ofzo iets.
Dat heb ik dus 4 dagen gedaan! In de vakantie, maar ik had direct tuzie met die mensen.
Ze kunnen er niks aan doen, maar op een of andere manier voel ik me gewoon te slim om daar in een fabriek rond te lopen en een beetje orders te picken.
Is er ier misshien iemand met hetzelfde probleem?
Ik wil graag verder in de computer buisseness maar niet met tcp ip ipx routers hubs switches .............aaaaaaaaaaaaaah!!!