Toon posts:

Service Pack 4 voor Win2k, en SP2 voor XP, wanneer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wel op verschillende plaatsen vinden dat deze twee in de bèta fase zitten, maar ik vind nergens een (aanduiding van een) releasedatum. Heeft iemand hier concrete informatie over?

Win2k zal wel ongeveer bug-vrij zijn na SP4, de omnipresente buffer-overflows daargelaten.

WinXP maakt een nieuwe kans om geïnstalleerd te worden bij mij, na SP2. Ik vind dat zelfs na SP1 er nog teveel issues zijn, zoals het traag opstarten en draaien van zware programma's die veel geheugen vereisen. Er zijn tevens een aantal dikke bugs bekend waarvoor pas in SP2 een fix wordt opgenomen (trage HD performance, op sommige systemen, soms uitvallen van CDROM/DVD/RW spelers, wat dan weer moet worden opgelost met een reboot...)

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ik denk dat je toch echt moet wachten dan, je ziet het vanzelf op de site van Microsoft

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op 07 May 2003 @ 17:54:
Ik denk dat je toch echt moet wachten dan, je ziet het vanzelf op de site van Microsoft
Dit had ik zelf ook al wel bedacht... anders niemand, die ergens een redelijk aannemelijke datum heeft gezien? (Met bron, indien mogelijk.)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

hierboven stond een offtopic geblaat... verwijderd.

Zolang Microsoft zelf geen releasedatum geeft blijft het koffiedik kijken...
De 1 zegt volgende maand, de ander volgend jaar.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.