Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Xasar3 zeikant?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu 2maanden een xasar3 met een window in de zeikant (zilver version)
maaruh ik vind de window gewoon lelijk. Maar nu wil ik een nieuwe zeikant kopen zodat ik deze zelf kan modden, maar ik kan dat dingen nergens vinden en thermaltake mailt ook niet echt terug :(
weet iemand waar ik zn ding kan halen en of het wel bestaat?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 14:23 ]

Verwijderd

Thermaltake Xasar III zijkant?
2 zoekvraagjes?

1: Chieftec zijpanelen passen inderdaad in de Xaser, maar d'r gaan geruchten dat ze niet altijd dezelfde kleur hebben. O.a. hier kun je ze bestellen: http://shop.freezinghardware.nl/index-shop.asp?Sub_ID=24

2: Gewoon proberen? Eventueel van een laagje verf voorzien? Wij kunnen toch niet weten wat jij mooi vind of niet?

Verwijderd

Topicstarter
jaja weet ik maar ik kon het dus echt niet vinden en ze kunnen me nergens verder helpen :(

wat ik "mooi" vind? gewoon dezelfde kleu daar gaat het om, om een vervangende zeikant te vinden alleen zonder window of met een window maar die dan geheel is en niet de hoek mist voor je mobo

Verwijderd

Als je de search nu gebruikt, en ipv Xasar Xaser gebruikt, ben ik er zeker van dat je wat vind...

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-11 15:23

Twan V

...en er stralend uitzien

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 14:30:
Als je de search nu gebruikt, en ipv Xasar Xaser gebruikt, ben ik er zeker van dat je wat vind...
... en in plaats van zeikkant zijkant. Gegarandeerd succes :D

Ben ook lid van het Front der Behoud Nederlandschen Tael op GoT

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Verwijderd

Topicstarter
Weeeey ja ik type een beetje snel enzo en let daar dus echt niet op en ben ook nog een dyslectisch (hoe je dat ook schrijft) maar weet niemand het? :(

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 14:50:
Weeeey ja ik type een beetje snel enzo en let daar dus echt niet op en ben ook nog een dyslectisch (hoe je dat ook schrijft) maar weet niemand het? :(
koop een chieftec zijpaneel. zei iemand daarnet al.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
Jup dat had ik net ook gevonden maar welke en waar op pricewatch staan er maar 2 :( en volgensmij zijn dat niet de goede

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 23:06
Klik hier eens
Je moet dan een zijpaneel van een DA-01-**-D hebben ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Dirk J op 07-05-2003 15:08 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Sorry hoor, maar je zult echt even beter zelf je best moeten doen. Chieftec zijpanelen passen en je paarse fanhouder kun je wel van een laagje verf voorzien.

Gewoon een nieuw topic openen als je eerste op slot is gegaan is absoluut not done!.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.