videotheken hebben misschien nog wel wat SNES-cartridges liggen die ze niet meer verhuren?
"I sit in my room and imagine the future."
Anders kun je altijd nog ROM's spelen. heb ik ook gedaan met Final Fantasy 2, Final fantsy 4, final fantasy 5, Chrono Trigger, Secret of mana..
weet je teministe zeker dat de batterij nooit leeg loopt
weet je teministe zeker dat de batterij nooit leeg loopt
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Powerplay op de Van Wou Straat in Amsterdam?
Fame (Amsterdam)had ook nog wat liggen zag ik.
Fame (Amsterdam)had ook nog wat liggen zag ik.
Verwijderd
Doe als Codin : download gewoon een hele riedel en fik ze op cd. 
(oeps... zie dat het om echtes gaat, sorry...)
(oeps... zie dat het om echtes gaat, sorry...)
No way! Geen ROMS!
Achter een echte SNES met een orginele cartridge speelt (voor de echte RPG'er) toch wat prettiger! Hmm..meestal vind ik in winkels als fame / bart smit / intertoys nog niet-rpg games. Maar Final Fantasy voor de SNES is volgens mijn nergens meer te koop.
Achter een echte SNES met een orginele cartridge speelt (voor de echte RPG'er) toch wat prettiger! Hmm..meestal vind ik in winkels als fame / bart smit / intertoys nog niet-rpg games. Maar Final Fantasy voor de SNES is volgens mijn nergens meer te koop.
Verwijderd
Ik vond de nieuwste games toch altijd al erg klote te verkrijgen.
Ik heb destijds de lokale Intertoys echt wekenlang in de gaten moeten houden om Super Double Dragon te kunnen bemachtigen. Gelukkig maar dat ie het waard was ook
Ik baalde ook al zo toen Final Fight nergens meer te koop was...
Toen heb ik mezelf maar ingeschreven voor Powerplay en heb Final Fight daar gewonnen, door een gast te verslaan met Street Fighter 2.
Ik heb destijds de lokale Intertoys echt wekenlang in de gaten moeten houden om Super Double Dragon te kunnen bemachtigen. Gelukkig maar dat ie het waard was ook
Ik baalde ook al zo toen Final Fight nergens meer te koop was...
Toen heb ik mezelf maar ingeschreven voor Powerplay en heb Final Fight daar gewonnen, door een gast te verslaan met Street Fighter 2.
Er zijn ook (amerikaanse) sites die dit soort ouwe troep verkopen, zoek die maar eens op.
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
In Haarlem zit een winkeltje. Daar had ik laats nog Link2 voor de NES gekocht. Alles 2de hands. Maar ja.
Als je het adres wil weten, zeg je het maar.
Sure, geef hun telefoonnummer maar. Ik wil eerst weten of ze hebben wat ik zoek.Op donderdag 23 november 2000 14:12 schreef jordyb het volgende:
In Haarlem zit een winkeltje. Daar had ik laats nog Link2 voor de NES gekocht. Alles 2de hands. Maar ja.
Verwijderd
Powerplay op de Van WouStraat in Amsterdam zou k ook echt proberen, die doen ook in 2e hands en hebben ook vaak oudere spellen nog.
Pagina: 1