Toon posts:

MSI KM2M (onboard) videokaart vervangen en geheugen vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
(Dat was dus een antwoord waar ik niets aan heb BalusC
..... :( )

Moeten er dan nog instellingen gewijzigd worden in bijvoorbeeld de bios?

Heeft iemand hier enige ervaring mee?

Verder wordt op: http://www.msicomputer.co...il.asp?model=KM2M_Combo-L

vermeld dat: Support 2x DDR or 2x SDRAM & Advanced memory controller supports PC2100 DDR266 technology.

Hetgeen betekend dat ik er ook bv een 256 MB DDR/266 PC2100 Kingston CL2 in kan zetten.
Maar is het ook mogelijk om DDR en SDRAM naast elkaar te laten draaien? Wat is het resultaat hiervan.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:33

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

DrJ, je moet niet vergeten dat dit Gathering of Tweakers heet, waar een beetje zelfwerkzaamheid wordt verwacht. Oftewel, kijk op sites van de hardwarebouwers, lees reviews, en topics hier op GoT.
Moeten er dan nog instellingen gewijzigd worden in bijvoorbeeld de bios?
Zoiets bijvoorbeeld kan je vast wel in de handleiding die online staat van het betreffende bord vinden.
Maar is het ook mogelijk om DDR en SDRAM naast elkaar te laten draaien? Wat is het resultaat hiervan.
Zelfde verhaal. Lees de handleiding, de PMG FAQ, dan weet je gelijk of het bordje ook SDRAM aan kan. Ga er eerst zelf mee aan de gang voordat je een topic opent, want je vorige topic was naar mijn idee terecht gesloten door BalusC. Hier @ GoT zijn de users heus niet te beroerd om te helpen, maar pas als je zelf dingen hebt uitgezocht en geprobeerd, FAQs van dit forum hebt gelezen etc.

LinkedIn
Instagram

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Download de manual van dat ding en daar staan je antwoorden wel in. Ja, je kunt er zo een AGP kaart op proppen (waarom zit het AGP slot er anders op?) en nee, je kunt geen DDR-SDRAM en SDR-SDRAM tegelijk gebruiken. En volgende keer niet zomaar verongelijkt weer een topic openen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Abbadon op 07-05-2003 14:43 ]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit topic is gesloten.