Mocht je hem nodig hebben, je kan hem downloaden op http://www.iconnews.freeserve.co.uk/page3.html
[ Voor 33% gewijzigd door wildhagen op 07-05-2003 13:55 ]
Virussen? Scan ze hier!
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Windows zal wel werken, maar het wordt natuurlijk wel een stuk saaier
Bij die bootflop kreeg ik die fout inderdaad ook!Jarno schreef op 07 May 2003 @ 13:56:
Ik heb een DOS-bootflop met een cd-rom driver, waarbij de drive 'banana' genoemt wordt. Dit zorgde er bij mij voor dat -ie dat bestand niet kon kopieeren. Kijk eens op je bootflop of dat zo is? En zo ja, verander de naam eens in 'aaabbbccc' ofzo.
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Worden devices aangesproken met hun naam ofzo tijdens de installatie?
neuh, dat label kan je gewoon zelf kiezen.Jarno schreef op 07 May 2003 @ 14:24:
Wat is trouwens de achterliggende gedachte daarvan?
Worden devices aangesproken met hun naam ofzo tijdens de installatie?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Iemand enig idee hoe dat mogelijk is?
Maakt niet uit hoor.....
Als je de I386 dir lokaal kopieert dan scheelt dat ook een hoop
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Heej ik gebruik idd een flop van bootdisk.com, dus daar zal het wel aan liggen. Ik denk dat mede omdat de WinXP installatiecd wel goed werkte in eerdere gevallen. Toen had ik dus waarschijnlijk een andere bootflop!LiquidSmoke schreef op 06 maart 2004 @ 16:38:
das de bootflop van bootdisk.com, ik heb deze melding ook wel es gehad, op je bootflop de drivenaam wijzigen en probleem opgelost
Toch raar dat ie bij zo'n onbelangrijk bestandje bij meerdere mensen raar gaat doen