Toon posts:

[win 95] toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een oude pc met windows 95 erop. nou heb ik het volgende probleem. als ik de pijltjes toetsen gebruik in bijv excel pakt ie soms cijfers. hoe kan dit.

Verwijderd

Numlock?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

De nummerieke pijltjes toetsen of die pijltjes die onder je DELETE, END en PGDN toets zitten?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
DeMoN schreef op 07 May 2003 @ 13:51:
De nummerieke pijltjes toetsen of die pijltjes die onder je DELETE, END en PGDN toets zitten?
de pijltjes die onder DELETE, END en PGDN zitten

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 13:58:
[...]

de pijltjes die onder DELETE, END en PGDN zitten
Zie KIP dus :z

Edit:
En dit heeft met een fysieke knop op je tobo te maken- niets met Win95, het zou net zo goed onder Linux, Win2K, OS/2 of voor mijn part CP/M gebeuren 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door dion_b op 07-05-2003 14:41 ]

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op 07 May 2003 @ 14:40:
[...]

Zie KIP dus :z

Edit:
En dit heeft met een fysieke knop op je tobo te maken- niets met Win95, het zou net zo goed onder Linux, Win2K, OS/2 of voor mijn part CP/M gebeuren 8)7
hoe kan dat dan bij alle andere pc's gaat het wel goed

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 14:59:
[...]

hoe kan dat dan bij alle andere pc's gaat het wel goed
Kijk naar het 'Numlock' lampje. Staat die aan? Dan werken de toetsen als nummers. Staat Numlock uit, dan zijn het pijltjes...

Of Numlock bij boot aan staat of niet kun je in BIOS instellen, overigens :z

Oslik blyat! Oslik!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Meneer aard

Porsche rulez!

dion_b schreef op 07 mei 2003 @ 15:39:
[...]

Kijk naar het 'Numlock' lampje. Staat die aan? Dan werken de toetsen als nummers. Staat Numlock uit, dan zijn het pijltjes...

Of Numlock bij boot aan staat of niet kun je in BIOS instellen, overigens :z
now, ik weet niet of dit goed is, want ik heb hiero ook een 95 bak staan+ din tobo en doet het niet, dat wanneer je op de pijltjes duwt dat er dan cijfertjes staan. Wanneer de num lock uit staat doet het nummerpad het niet en als het numlock aan staat dan wel. Dus het moet ergens anders aan liggen.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Meneer aard schreef op 07 May 2003 @ 16:14:
[...]

now, ik weet niet of dit goed is, want ik heb hiero ook een 95 bak staan+ din tobo en doet het niet, dat wanneer je op de pijltjes duwt dat er dan cijfertjes staan. Wanneer de num lock uit staat doet het nummerpad het niet en als het numlock aan staat dan wel. Dus het moet ergens anders aan liggen.
Als je meerdere bakken hebt en verdenkt dat het toch aan de tobo gaat liggen, dan kun je gewoon de toetsenborden omwisselen om te testen :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1