Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
Gewoon 2e nic in je pc met de internet aansluiting en van daar uit (evt met hub) internet verder sharen!
met de zelfde NIC
Maar ik wil dat de 2computer onafhankelijk op het netkunne?
Verwijderd
Verwijderd
En dat probleem met de te korte dagen heb ik ook
Verwijderd
Het probleem is gewoon dat ze op andere manieren kunnen zien dat er op 1 modem aanvragen vanuit verschillende IP's worden gedaan....
Maareuh zo moeilijk is deze oplossing toch niet?
Verwijderd
Verwijderd
Wat ze ermee doen weet ik echter niet!
Verwijderd
Dat kan niet eens. een netwerkkaart met die twee aansluitingen kan niet twee verschillende kabels in zich gepropt hebben.en een BNC netwerkje?
met de zelfde NIC
Gewoon te koop bij de betere PC-zaak. Die zet je tussen je kabelmodem en je LAN-netwerk, en die zorgt voor een goede scheiding van internet & LAN (waardoor je ISP het dus niet kan zien, omdat je maar 1 IP-adres gebruikt).
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Een router kunnen ze toch detecteren als ze naar jou IP adres pingen?? Maar een proxy server toch niet??Als derde PC draaien geen oplossing voor je is, dan is het altijd nog mogelijk om zo'n internet-routertje te kopen.
Gewoon te koop bij de betere PC-zaak. Die zet je tussen je kabelmodem en je LAN-netwerk, en die zorgt voor een goede scheiding van internet & LAN (waardoor je ISP het dus niet kan zien, omdat je maar 1 IP-adres gebruikt).
En als je echt zeker wilt weten: Installeer je voor je Proxy nog een Vuurwand.Op donderdag 23 november 2000 14:38 schreef BoBo het volgende:
[..]
Een router kunnen ze toch detecteren als ze naar jou IP adres pingen?? Maar een proxy server toch niet??
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
There are many mysteries in this universe, including me!
Ik ben een leek!!I:(
Een proxyserver zie je altijd als internetprovider. Die stuurt pakketjes met 'forwarding for ...'.
Wat je niet ziet is ip-masqing. Je ziet dat er veel verkeer is, maar het lijkt allemaal van 1 pc te komen. Bij mijn weten kan alleen linux dit, maar misschien widowz ook. Je hebt geen 3 pc's nodig. 2 is genoeg, draai ip-masq op de pc die met internet is verbonden.
je moet uberhaupt software installeren die het ip-verkeer doorgeeft. De 1ste pc moet een router zijn. Windows kan dit standaard vanaf 98se of so. Maar volgens mij is dat met proxy en niet met Masq, dat kan je provider dus zien. Linux kan het standaard, en met Masq, dat ziet je provider dus niet. Hoe dan ook, je moet wel routen gewoon 2 kaartjes inprikken doet niet veel.Op donderdag 23 november 2000 16:43 schreef Erw het volgende:
Als ik nou 2 netwerkaartjes in mn InternetPC doe,en de 1 met het net verbind en de ander met de andere PC,moet ik dan nog software draaien die de andere PC verstopt voor Chello!|:(
I’m not like the OTTERS
linux is gratis te vinden op oa www.redhat.com. Windows is niet gratis, te vinden bij iedere hard/software winkel. Heb je al windows, kijk 1ns naar winroute. Waar? zoek met yahoo op 'winroute'Op donderdag 23 november 2000 16:48 schreef Erw het volgende:
Waar kan ik die softwaar vinden en is het gratis?
Zijn die gratis?,of kan ik daar een kopietje van vinden?
Verwijderd
http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?ProduktID=10659
Verwijderd
Bij elk ander proxy programmatje kan je provider het wel zien maar bij deze dus niet
Er zijn zoveel mensen die een netwerk(je) aangesloten hebben op internet dat het voor Chello onmogelijk is om het allemaal te kunnen controleren.
http://www.tinysoftware.com/
Verwijderd
RT314 van Bay Networks...Op donderdag 23 november 2000 10:21 schreef Erw het volgende:
Moet toch simpeller kunne?
Router en Switch in een!!!
It works without having your 1st pc ON.
Your Dreams come true with the BoyToys