Toon posts:

ff wat over de ''oude'' ipod

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik was van plan een 10GB ipod te kopen maart ik heb een paar vragen

hij staat voor 255 in de pricewatch maar de 5GB versie staat ook voor 255 daar
dus wie heeft al de 10GB versie bij http://www.ssc-nl.nl/ gekocht??
en heeft deze versie een afstandsbediening .

alvast bedankt :+

ik zie net dat het om een mac ipod gaat dus kan iemand aub uitleggen hoe je hem naar een windows versie kan flashen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 13:18 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:49
Volgens mij gewoon die windhoos flasher van apple downloaden en dan wordt ie automatisch geupdate naar windows.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
IPod gekocht, maar ik heb vragen

Dat is de eerste link die je tegenkomt als je je pod wilt flashen. En de 5GB versie begint zeldzaam te raken dus is het best normaal dat die prijzen ongeveer gelijk liggen. De nieuwe is inmiddels ook al uit vandaar

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Lees de andere topics eens rond. Kijk op iPod sites. www.ipodding.com en www.ipodlounge.com :Z

kleurbleur.nl

Verwijderd

'k denk dat je al te laat bent :). SCC nl krijgt er normaal nog enkele binnen van de win versie (die dan omgetoverd worden naar Mac voor diegene die het willen) maar 'k denk dat ze nu al wel allemaal verkocht zullen zijn, hij had sowieso al moeite om er nog vast te krijgen.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Even de zoekfunctie gebruiken aub, er zijn zat topics en vragen geweest over het 'flashen' van de iPod.

Verder lijkt het me handiger om even contact op te nemen met dat bedrijf, die kunnen er vast meer over vertellen :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.