Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Explosie-gat window

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024
Ik heb een tijdje geleden hier op GOT een casemod gezien, waarbij
een window eruit zag als een explosiegat, met bijbehorende omgebogen gerafelde randen etc. Zoiets wil ik ook gaan doen, lijkt me wel gaaf, alleen ik ben al 3 uur aan het lezen en spitten geweest, en ik kan de foto's niet meer vinden (mischien heb ik eroverheen gekeken 8)7 ) Kan iemand mij helpen???? ook al op google gezocht maar ook daar niets te vinden

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

De enige die ik me herinner was eentje waar daadwerkelijk met een zwaar shotgun op geschoten was.... Is wel het makkelijkst iig (enkel waar haal je het shotgun vandaan) en hoe werk je het daarna netjes af met windows enzo :)

Verwijderd

Ik heb hem ook gezien, iig degene diew de topicstarter bedoelt... Was geloof ik ingezaagd, en toen met een tang verder 'gerafeld'...

Zal eens meezoeken :)

Verwijderd

bij een schietvereniging een shotgun lenen :-D

• M_Frame
  • Laatst online: 20:15
hier staat hij tussen! [url] [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic[/rml] [/url]
Hij is mooi :9~

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:25
Das opzich wel relax met een topic van 35 pagina's... Waar staat ie ongeveer?

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• Janao
  • Laatst online: 14-04 13:15

Janao

Dog Clubbing Cat

kgloof dat dit em is...
messi schreef op 27 February 2003 @ 16:23:
ik ben ook een beetje aan het prutsen gegaan en besloot om eens niet een strakke windowmod te doen, maar een "explosion" window :P

zie pics hieronder

verder bleef er veel warme lucht hangen tussen de voeding en de cd-brander dus heb ik er 2 fans ingemod.
ik ben nog bezig met mijn lcd aan de praat te krijgen, maar dat lukt nog niet helemaal ;)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Hij is idd wel mooi, ik was zelf ook al aan zoiets aan het denken. Was al aan de gang gegaan met nitraatjes etc, maar dat kwam er niet echt doorheen. Heb wel 2 mooie bobbels in mn kast nu :D
Ik ga binnenkort ook maar eens naar een schietclub :P
Dat gat van die gast hierboven laat erg veel zien, ik wil er een die wat "misterieuzer" is.

Gregor van Egdom Krekr

• M_Frame
  • Laatst online: 20:15
Geronimoos schreef op 07 May 2003 @ 12:47:
[...]

Das opzich wel relax met een topic van 35 pagina's... Waar staat ie ongeveer?
Ik heb mijn Maximaal aantal berichten per pagina op 100 staan en bij mij staat hij op de 2de pagina in het midden ongeveer! Daar had ik in de snelheid effe niet aan gedacht! 8)7

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 14:32

Goku33

Ownage!

't ziet er wel heel gaaf uit jah, maar het lijkt me toch dat je je flink kunt verwonden aan die randjes van het omgebogen ijzer...

• Janao
  • Laatst online: 14-04 13:15

Janao

Dog Clubbing Cat

hij schreef ook dat ie alle randjes netjes afgeveild had

I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 20:43
Janao schreef op 07 May 2003 @ 13:08:
hij schreef ook dat ie alle randjes netjes afgeveild had
moet ook wel .. want anders blijft er helemaal niks meer van je vingers over :/
maar ondanks het veilen kun je je er nog steeds lelijk aan verwonden.

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024
Kijk hartstikke goed :) had dat topic allang doorgespit natuurlijk maar zoals ik al zei: eroverheen gelezen |:( (plaatjes laden ook nogal langzaam hier, dus ik lees al verder voordat alle plaatjes er zijn 8)7 )

Wil dus zoiets gaan maken, maar dan ronder, met plexiglas erachter met cs-logo erop en black-light in de kast, wordt denk ik wel mooi :P

Je eraan snijden kan wel idd, maar ik ga mijn kast in een zelfgemaakt houten kastje zetten, zodat je er niet tegenaan kan lopen en dus uit de beurt blijft van de snijvlakken

Heb een aopen h700, andere onderwerpen van case-mod discussie zijn een baybus, lcd, isolatie, extra blowholes en fans, waterkoeling :9 maar dat post ik wel als het klaar is, bedankt nogmaals voor de post, heb ik inspiratie _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door lex op 07-05-2003 13:26 ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Pak een vlinder of een strijkerbom. Aansteken, paneel er op. Klaar.

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:01
sebastius schreef op 07 mei 2003 @ 13:48:
Pak een vlinder of een strijkerbom. Aansteken, paneel er op. Klaar.
ik denk dat het reslutaat je zal tegenvallen...

MTB Trail Traffic

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.