powerpoint op Supercompacte PC i.c.m. 19" TFT

Pagina: 1
Acties:

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 15:50

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
De combinatie is als volgt:

Evo D510 E-PC van HP/Compaq

i.c.m.

Samsung Syncmaster 191N

Het is de bedoeling dat op dit systeem een powerpointpresentatie gaat lopen van 8 uur 's ochtends tot 17.30 uur 's avonds

Info van de PC staat hieronder

http://www.hp.nl/products...vo_d510_e-pc/vervolg.html

Nou is het probleem dus dat je wel heel leuk zo'n compacte PC kunt kopen maar is heb werkelijkw aar geen flauw idee of deze PC een vrij zware PP-presentatie (veel foto's + beweging) wel aan kan op de juiste resolutie (1280*1024)

Omdat de grafische kaart is geintergreerd op het moederbord (gëintegreerde Intel Extreme Graphics op Intel 845G chipset) kun je hier verder nix meer aan uitbreiden; ik weet dus niet of dit toereikend is.

HD, proccessorsnelheid en DDR lijken me verder wel voldoende maar heb dus geen flauw idee om de grafische kaart de powerpointpresentatie wel zal trekken; en een b-tje scherp/ vloeiend natuurlijk.

Zou een b-tje zonde zijn als achteraf blijkt (na aanschaf van duur TFT-scherm & compacte PC) dat deze combinatie niet werkt...

Of zijn hier andere oplossingen voor; lange monitorkabel werd mij afgeraden en in de buurt van waar het scherm komt te hangen is er niet bepaald veel inbouwruimte... (scherm is overigens al aangeschaft)

Ben errug benieuwd naar tips/ reacties & eventuele andere PC's / oplossingen

Nikon D7000

Verwijderd

Is geen GT, hoort meer in Overige Hardware thuis denk ik?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 12:23 ]

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 11:56

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Denk wel dat het lukt. Wij hebben die machientjes hier ook.
Ik kan straks wel ff kijken of zo'n compaq een presentatie goed kan draaien op een 19inch monitor(geen tft!) op 1280x 1024.
Als je dat wilt weten tenminste (anders is het verloren werk O-) )

🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08-08 22:27

Metten

ik hou het graag simpel

nou lijkt me geen probleem, anders ga je naar de dealer en vraag je of je die PP mag testen op die PC...

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-07 13:25
gewoon testen ja!!mag vast wel

Verwijderd

Heb even een multimedia powerpoint voor je uitgetest op een Dell Optiplex SX260 met P4 2,4 Ghz en 512 MB geheugen. Presentatie loopt gewoon goed erop.

• veryip
  • Laatst online: 06-08 15:50

veryip

Nikon D7000 + Glas

Topicstarter
Ja... testen is de beste oplossing ja... moet ik alleen ffies op zoek naar dealer die 'm toevallig heeft staan...

Maarrem... die grafsiche kaart

gëintegreerde Intel Extreme Graphics op Intel 845G chipset

Hoeveel MB kan je dat niet meer vergelijken?? 16 MB, 32 MB, 64 MB

p.s. heb geen flauw idee hoe shared memory werkt... dacht daar ook ooit iets over gelezen te hebben

Nikon D7000

• Twynn
  • Laatst online: 17-07 21:23
GT => OH :)

En die powerpoint presentaties vragen geen 3d-kaart.. Dat is gewoon 2D werk.. 't lijkt me dat die intel chipset daar goed genoeg voor is :)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 11:56

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Had denet nog op mijn eigen workstation (Compaq D310) gekeken en het is een 64Mb versie.

🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 21:57

tweakerbee

dus..?

Het gaat niet echt om de hoeveelheid geheugen op zo'n kaart. Voor 2D hangt daar alleen de kleurdiepte en resolutie vanaf. 32-bits en 1280x1024 kun je met 8MB of zoiets al draaien, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1