Q-Tec 6052MDL silver transparent light

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op internet kwam ik deze Qtec 6052MDL kast tegen. Het viel mij op dat er hier op Got nog niets over deze kast te vinden was.

Ik zit er aan te denken om deze kast aan te schaffen. Nu is mijn vraag of er toevallig al mensen zijn die deze kast hebben en wat jullie ervaringen ermee zijn ?

Persoonlijk vind ik m erg mooi, kost hij vrij weinig (E 57,- in pricewatch) en krijg je een hoop extra's:

http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13480

Afbeeldingslocatie: http://www.trustreseller.com/_images/products/large/13480.jpg

Specs:
- Midi Tower model
- 2x 3.5" and 4x 5.25" drive bay
- 4x 3.5" hidden bay
- Exclusive transparent sidepanel design with 3 transparent
tri-colour coolers :9~
- Built in blue neon light with switch for on / off / sound sensitive :9~
- 7x expansion slots on the back
- 3 extra expansions for serial, parallel ports, etc.
- Front connection for 2x USB and headphone + mic
- No PSU included
- Power and reset switch on front
- Power and HDD LED on front
- No sharp edges to avoid injuries
- Solid steel construction
- 2 separate side panels
- Built-in speaker
- Supports ATX, MicroATX and FlexATX form factor
- Metallic + transparent housing
- Front with brushed metal and transparent parts
- Product size (HxWxD in mm): 420 x 200 x 480
Is hij een beetje stil ? goede kwaliteit voor het geld ? Stevigheid ?

[ Voor 6% gewijzigd door jhead22 op 07-05-2003 12:09 ]

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 14:06

Neoz

Neoz & Hobbes

Ziet er wel grappig/goed uit, aan de buitenkant maar het is een vrij standaard kast dus ik denk dat je niet teveel moet verwachten qua stevigheid en gebruiksgemak ....

Hmzz ik keek even naar de link , :+ Trust :+ .. hmmzzz :| beetje jammer

[ Voor 19% gewijzigd door Neoz op 07-05-2003 11:39 ]

Serve The Humanity , Be Server

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel ontschreeuwd en moved naar Overige Hardware

Premodded cases hebben helemaal niks met casemodding te maken ;)

Verwijderd

stevigheid???? wil je er een oliefant opzetten?? :+ :+ :+
Voor die prijs kun je geen superkwaliteit verwachten,Of ie stil is hangt af van wat jij erin gaat proppen.stop je hem vol met lawaaierige fans dan zal ie inderdaad herrie maken.Ziet er verder wel geinig uit......

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-05 14:35

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Anders kijk je even op de site of je wat meer informatie kan vinden:

http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13480

• jhead22
  • Niet online
Thx voor de URL... Kep m ffies in de eerste post gezet.

Ben van plan de standaard fan's te gaan gebruiken. op de site kan ik geen info vinden hoeveel dB's deze fan's produceren.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

De versie zonder ccfl of neon lamp heeft deze fan's

Low noise coolers included (26dB(A))

Verwijderd

Ziet er leuk uit die kast :)

Ben op zoek naar een goedkoop leuk systeempje, de prijs is cker wel interressant als je ziet wat je er nog allemaal bij krijgt (3x colored-fans, soundactivated-ccfl)

Ik denk dat ik er qua keuze van behuizing wel uit ben... :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 13:36 ]

• jhead22
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 13:33:
Ziet er leuk uit die kast :)

Ben op zoek naar een goedkoop leuk systeempje, de prijs is cker wel interressant als je ziet wat je er nog allemaal bij krijgt (3x colored-fans, soundactivated-ccfl)

Ik denk dat ik er qua keuze van behuizing wel uit ben... :D
idd... zo zat ik dus ook te denken... Alleen de fan's, ccfl etc is t eigenlijk al waard... Goedkoop Qtec voedinkje erin en klaar. :)

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-05 14:35

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Jullie hebben het nou steeds wel over de zilvere versie maar wat dacht je van de zwarte versie. Die ziet er toch wel een stuk gelikter uit al zeg ik het zelf. :*)
hieronder een link.

http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13481

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:54

Frostbite

🤦🏻‍♂️

*schopje* O-)

Wat medetweaker hierboven noemt , is die zwarte wat?
Ik heb hem besteld maar heb ik een goede keus gemaakt?

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 12:45

Priet

To boldly do what no one has..

Ik ga echt een heel harde schop geven :P

Heb deze kast nu ook gekocht. Lekker goedkoop (€40,-) en voor mij genoeg ruimte om schijven ed in te bouwen.

Ik heb 'm nu een paar uur in gebruik en begin me nú al te ergeren aan die vier blauwe ledjes voorop. Als pc aanstaat gaan deze lampjes om beurten branden. In het begin wel leuk, maar later wordt je er knettergestoord van. Om maar even niet te denken aan het effect tijdens het kijken van een filmpje 8)7

Is er een manier om de lampjes op een andere manier te laten branden? Bijvoorbeeld alle vier tegelijk? Ik krijg het wel voor elkaar om ze allemaal uit te krijgen, maar das ook niet zo moelijk: gewoon het stroomstekkertje eraf halen :7

Over die stroomstekkertjes gesproken: wordt nu ff flink pielen om ook de onderste twee fans te laten werken, heb onderhand echt stroomaansluitingen te weinig!

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-05 14:56

FlyEragon

Alien Monkeys

Andere manier is vrij lastig; moet je de electronica ervoor aanpassen die
de ledjes aanstuurt; en een knopje kan je er makkelijk opzetten om ze
allemaak uit te schakelen tijdens een film ;)

• Priet

Priet

Ik ben er inmiddels achter dat je met het knopje dat onder het paneeltje verscholen zit de ledjes anders kan laten branden. Helaas zijn alle standen van die hyperactieve-knipperlichtshows :|

Erg jammer dat er niet een stand op zit om de lampjes allemaal te laten branden (of eentje daarvan) of ze allemaal uit te zetten.

Zal ik toch die stroomstekker eraf moeten halen, of er idd een knopje tussen zetten.

Verwijderd

Hmm, voor het eerst dat ik zeg dat Q-Tec er redelijk uitziet. Er zit namelijk standaard geen voeding in, zodat je niet opgescheept zit met een Q-Tec voeding die je het liefst zo snel mogelijk aan meneertje kliko voert. (550W vergelijkbaar met enermax 285W). Verder vind ik hem nogal klein, en sorry, hij spreekt me niet echt aan qua uiterlijk. Overigens gek dat die fans aan de zij-onderkant zitten. Had ze dan tenminste op AGP hoogte gezet...

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Ik heb zelf de 6053MDL Black Transparent Light al een tijdje (2 stuks) en ze bevallen prima. Ik heb genoeg ruimte om er een full-size ATX bord, een dvd rom en 9 hdd's in te prakken dus daar hoor je me echt niet over klagen.

De 2de die ik kocht kwam keurig geleverd met 3 multi-color fan's (alleen haat ik meerdere kleuren dus die heb ik er gleijk uitgesloopt). De eerste die ik kocht zaten geen fans in, maar wel een PSU, alleen dit was geen Q-Tec maar wel dezelfde kast.

Al met al een prima kastje kwa ruimte, inbouwgemak, en stevigheid. Verwacht geen wonderen voor dit geld, maar prima waar voor je geld.

• Priet

Priet

Vergeleken met die Sweex dingen zijn deze kasten qua prijs/kwaliteit-verhouding een stuk beter.

Ik had ook drie color-fans erbij, allemaal blauw. Maar ik heb ze allemaal weer uitgezet want met drie tegelijk aan maakte het echt een enorme herrie! Binnenkort maar eens kijken of ik ze op 5V kan laten draaien.

De 'power ledjes' op de front staan nu ook weer, heerlijk rustgevend zo ;)

Weet iemand het nut van die voice control van de ccfl lamp?

Pagina: 1