eMule: Last van software requesters

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04
Wie van jullie heeft bij eMule ook last van bepaalde s**kels die om de 5 minuten een request versturen?
Ik heb er 2 en het lijkt mij meer een zielige poging om mijn machine te laten crashen... Het gebeurt 24 uur per dag, 7 dagen van de week.
Deze **kels werken dus met een of ander proggie.
Ik heb wel al geblokkeerd, maar ik erger mij aan alle meldingen...

Is er nog iets aan te doen?

We have just one world, but we live in different ones...

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:05
Kon je dit niet in eMule opensource eDonkey, deel 5 kwijt?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:28

Zoefff

❤ 

Zoek gewoon het IP van deze persoon(en) op, eventueel door het te berekenen uit het ID, en block dit IP in je firewall, of in de ip blocklist van eMule.

Zoals Platypussy al zei, kan je dit beter in het eMule topic kwijt denk ik...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:47
Je hebt het over die berichtjes die verstuurd kunnen worden? Ik werk met donkey en daar kan ik dit gewoon uitzetten. Misschien is dit bij mule ook wel mogelijk

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 21:03
Ik had last van een user die whoami heette. Zijn ID door een omrekener gehaald en ipadres gefilterd in ipfilter.dat. Sindsdien geen last meer gehad :)

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:50
Mwah... In dat grote topic zetten is niet meer nodig:

Of hij neemt e-donkey
Of hij zet die ip's in de blocklist.

Tadaa, z' antwoord :)

Verwijderd

SilverMaster schreef op 07 May 2003 @ 11:39:
Ik had last van een user die whoami heette. Zijn ID door een omrekener gehaald en ipadres gefilterd in ipfilter.dat. Sindsdien geen last meer gehad :)
offtopic:
Whoami? Is er ook geen GoTter die Whoami heet? :P

• Nulnulnix
Dat topic is inmiddels al zo groot...

Maarru waar vind ik zo'n omrekenaar?

• Nulnulnix
Laat maar, al gevonden: http://www.thedonkeynetwo...tools/IDIP-calculator.rar

Thanks!!!!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:28

Zoefff

❤ 

Als je wél ff in het topic had gekeken, dan had je in de openingspost de FAQ, www.dutchemulefaq.tk zien staan, en daar onder "ID" een aantal omrekenprogsels gevonden :z

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Nulnulnix
Maar goed hij staat in mijn blocklist en dat werkt goed.

Wat doet die h*fter nu...? Hij verandert zijn IP adres om de paar uur.
Duidelijk de boel saboteren denk ik.
Geen mogelijkheid de user zelf te blokkeren???

• Nulnulnix
Zoefff schreef op 07 May 2003 @ 17:33:
Als je wél ff in het topic had gekeken, dan had je in de openingspost de FAQ, www.dutchemulefaq.tk zien staan, en daar onder "ID" een aantal omrekenprogsels gevonden :z
Beetje overbodige opmerking, als je mijn post al gelezen had...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm ja, users blocken kan niet en je weet ondertussen hoe je ip's moet blocken ;).
Daarnaast is de opmerking van Zoefff relevant genoeg en is het grote eMule topic niet bedoeld om jou eMule probleem dan maar apart te posten.

Ik geloof overigens totaal niet in sabotage, wat heb je er aan om om de 5 min een request te sturen?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nog even een reactie van Zoefff:
Sorry hoor meneer :o Dat was alleen maar om duidelijk te maken dat je veel beter even in het grote topic had kunnen kijken, dan had je het nl. sneller gevonden. Er is bovendien niet voor niets een centraal topic gemaakt, om zo te voorkomen dat heel SA vol staat met allemaal losse eMule topics...

Ik wil je ook nog wel helpen met je vraag hoor, maar dan moet je wel even het een en ander uit leggen.

Er is dus iemand die om de 5 minuten een request doet? Die worden automatisch geblokt, dus daar hoef je je niet zoveel van aan te trekken toch?
Je kan in je preferences uit zetten dat je een bericht wil krijgen als er iets in je log bij komt "Preferences => Notifications => Pop up on new entry on log", dan heb je daar ook geen last meer van.

In je openingspost zet je dat het "Een zielige poging is om je machine te laten crashen", dat is natuurlijk bullshit. De reden waarom deze user het eventueel zou doen, is om zo sneller een uploadslotje te krijgen bij jou. Je hebt er zelf absoluut geen last van hoor, zeker als je een breedbandverbinding hebt...

Verder is het niet zo dat iemand "even" om de zoveel tijd zn IP kan veranderen, tenzij ie zelf provider is ofzow...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.