Email in html?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• soetie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-08 19:02
Hoi,

Ik ben best wel nieuw hier, maar ik heb een vraagje.

Ik wil een email in html verzenden. Maar van html snap ik niet zo veel. Het moet dus een soort advertentie mail worden met plaatjes enz. Reklame mailtje.

Zijn er ook proggies voor of kan iemand mij vertellen hoe ik zoŽn mail moet maken.

Alvast bedankt,

Soetie

8)7

Ghanz

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Dit hoort niet in programming & webscripting en heb je google al geprobeerd?

E-Developing

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

:?

Ga naar outlook, kies new message, zet deze op HTML?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Je kan in Frontpage wat maken en die importeren in Outlook :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 15:45

Rashann

Zoek de hond...

Dat kan met (bijna) ieder mailprogramma, en HTML hoort bij de buren op nummer 13...

PS: Je gaat toch niet spammen he!!

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Wat ook kan is dat je met Frontpage :D of MacroMedia Dreamweaver een HTML mailtje opmaakt en dan via Outlook Expres verstuurd.. Maar aangezien je geen HTML snapt :? Zou ik dat eerst maar eens een beetje gaan leren..

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoi
Wil je een programma/script maken wat dit mailtje verstuurd? Zoek dan eens op "php mail html"

Als je met de hand een mailtje wilt maken met een bepaald programma maar je weet niet hoe dat moet, dan moet je in Software Algemeen zijn, maar check eerst de documentatie van je programma. En kijk, voor je een topic opent in Software Algemeen, eerst in de FAQ (staat daar bovenaan) of de topic daar wel op z'n plaats staat

Oh, en voor vragen over HTML moet je in Webdesign & Graphics zijn, maar daar kun je ook niet gewoon vragen hoe het allemaal werkt, dat zul je zelf moeten uitzoeken (en er is zat info over te vinden op het internet)

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 07-05-2003 11:24 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

vanuit word kan je een document opmaken met plaatjes e.d., en die via bestand>verzenden als versturen.

Overigens staan er bij de search plenty topics over, want zo heb ik mij dit ook machtig gemaakt.
Kijk maar eens op de querry 'nieuwsbrief'

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Als je wilt programmeren via ASP/PHP: kijk dan eens op http://www.hotscripts.com ...

En anders is er in de handel een programma hiervoor verkrijgbaar. Ik kom nu alleen niet op de naam...

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Zoals 13x gezegd hier reeds ;) Dit topic hoort hier niet en tevens is het wel redelijk makkelijk te doen met elke webClient :)
Probeert u dus eens wat met uwer webClient en je zal zien dat er vast iets moois tevoorschijn komt :) Succes ermee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.