Toon posts:

brander: de Lite-On LTR-48246S probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een nieuwe brander gekocht: De Lite-On 48/24/48 speed brander

Nu is het probleem: Telkens als mijn computer opnieuw opstart geeft hij aan dat er nieuwe hardware is gevonden. 8)7
Nu vraagt hij dus om een stuurprogramma voor deze hardware
maar die heb ik helemaal niet |:( (er zit geen software bij de brander)

Kan iemand hier mij bij helpen want het is nogal vervelend dat ik zo niet kan branden omdat hij geen stuurprogramma's herkent

alvast bedankt.. _/-\o_

heb al gekeken op www.liteonit.com en daar staat niks op wat dit probeelm kan verhelpen :(

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-03 16:14
CD-spelers/branders hebben geen drivers nodig voor Windows. Is het niet je ide controller of een ander stuk hardware? Of is het over als je de Lite-on los koppeld?

[ Voor 17% gewijzigd door PROnline op 07-05-2003 11:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
hij brand wel gewoon alleen telkens als ik opstart vraagt hij om een .inf bestand

Verwijderd

Topicstarter
en het is zeker mijn brander (hij vraagt om stuurbestand van Lite-On LTR - 4824/6s)
en dat is mijn brander neem ik aan :)

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Waarschijnlijk wil hij een driver laden die normaal in je drivercache staat. geef hem eens de Windows installatie CD op het moment dat hij op de driver vraagt.
en een kleine hint, gebruik voortaan de edit-knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) ipv binnen twee minuten drie posts onder elkaar te zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door Zer0 op 07-05-2003 15:12 ]

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-03 10:32
yOuR_mOther, zou je zoals aangegven gebruik willen maken v.d. edit knop en dus niet zo snel achterelkaar herhaaldelijk posten? Bij voorbaat dank.

Overigens heb ik één post (die dubbel was) gedelete :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1