Een vreemd probleem. Plotseling kan ik geen gebruik meer maken van de debug functie. Ik kan niet meer werken met breakpoints, en ook als ik in de page load een writeline zet (Debug.WriteLine("blaat");) gebeurt er helemaal niets. Ik zo ongeveer alle opties bekeken of ik het niet per ongeluk uitgezet heb maar ik kan niets vinden. Iemand een id?
Je moet je project niet in Release mode, maar in debugmode hebben staan.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
en natuurlijk runnen met f5 en niet ctrl-f5
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Rebuild, did it, veranderd helaas niets, uiteraard staat het project in de debugmode en runnen doe ik normaliter gewoon met het pijltje (heb het deze keer toch maar eens met f5 geprobeerd maar dat is geen verschil verder... helaas, toch bedankt enzow...Eerste gedachte: probeer eens een rebuild.
Je moet je project niet in Release mode, maar in debugmode hebben staan.
en natuurlijk runnen met f5 en niet ctrl-f5
Wellicht de Debug properties aangepast van je project, waardoor je
- Een andere Debug Mode aan hebt staat
- Een andere Start Application aan hebt staan
dit is het meest voor de hand liggende, maar ik heb geen id hoe het op te lossen, zoals eerder gezegd heb ik de instellingen allemaal doorgelopen.Surehand schreef op 07 May 2003 @ 11:18:
Wellicht de Debug properties aangepast van je project, waardoor je
- Een andere Debug Mode aan hebt staat
- Een andere Start Application aan hebt staan
Denk dat ik maar een nieuwe project maak en de bestaande klassen importeer, toch bedankt.
Staat Build aan op je solution??? Dit is op te vragen bij de solution properties. Als dit niet aan staat, werkt ie met de oude code...
dan zou dit met een full rebuild opgelost moeten zijn, wat ie dus al gedaan hadNTGiant schreef op 07 May 2003 @ 12:58:
Staat Build aan op je solution??? Dit is op te vragen bij de solution properties. Als dit niet aan staat, werkt ie met de oude code...
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
nah, het is opgelost enzow, ik heb gewoon een nieuw project gestart en daar alles in geïmporteerd, problem solved... toch blijft het maf dat het niet meer werkte....
thx voor de snelle reacties dudes!!
thx voor de snelle reacties dudes!!
Heb je het oude project nog? Dan moet je een keer met de hand al die settings langslopen en vergelijken... misschien dat je er dan achter komt wat er nou fout was
Pagina: 1