[XP] Harddisk sorteer prog gezocht

Pagina: 1
Acties:

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Nou ik zoek dus een prog die bijvoorbeeld het map My shared folder helemaal aan het eind van mijn schijf plaatst! Soort defrag tooltje maar je mag zelf kiezen waar je wat neerzet. Je hebt er al progs voor die automatisch kijken welke bestanden veel worden gebruikt en deze dan helemaal in het begin van je harde schijf plaatst! Maar my shared folder en nog een die ik heb word niet veel gebruikt alleen gelezen dus denkt hij van die wordt veel gebruikt dus komt hij in het begin van mijn harde schijf en dat wil ik niet. Ik heb hierover wat gelezen hier op GOT maar ik heb gezocht met SEARCH maar hij kon hem niet vinden! Met google lukte het me ook niet!

Iemand die het weet? :?

Thnx voor jullie hulp!

Verwijderd

met speeddisk van Norton Utilities kan je dat :)

• serhat
die heb ik al maar je kan niet zelf kiezen wat waar moet dat doet hijzelf toch?

of tenminste hij doet geen hele MAPPEN ik moet alle bestanden zelf toevoegen!!!en in MY SHARED FOLDER en de andere zitten veel kleine bestanden ook grote maar toch duurt het te lang!

[ Voor 57% gewijzigd door serhat op 07-05-2003 11:49 ]

• serhat
Niemand????????????

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 19:35

SmartDoDo

Woeptiedoe

Kicken binnen 24 uur wordt niet echt gewaardeerd ;)

Gewoon even geduld hebben :)

Waarom wil je eigenlijk precies die folder aan het eind plaatsen? Op het begin en eind van een schijf wordt bij mijn weten de hoogste lees/schrijfsnelheid behaald. Als hij zoals je zegt aan het begin staat, staat hij er toch prima :)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk dat je wilt dat hij daar staat omdat je veel bestanden download en weer wist of niet?

In principe maakt dat weinig tot niets uit. Als hij gaat defragmenteren wordt toch de hele schijfindeling uitgelezen en alles verplaatst wat niet goed staat. Ongeacht of het aan het einde van de schijf staat of in het midden. Verplaatsen is verplaatsen

• serhat
@Smartdodo

hij moet juist de laagste schrijfsnelheid halen en niet de hoogste! wat ik over My shared folder zei dat hij aan het eind van mijn harde schijf moet wasmaar een voorbeeld

@viper_74

ik gebruik het niet echt maar ik mag hem ook niet echt verwijderen dus daarom wil ik hem slomer maken en de andere sneller! De nieuwe bestanden die daarna in KaZaA komen maken mij niks uit die zijn toch erg klein ik wil alleen de huidige bestanden slomer maken! Vaag weet ik maar wel beter voor mij! En ik wil andere specifieke mappen juist sneller maken! Map waar al mijn spellen enzo inzit!

[ Voor 56% gewijzigd door serhat op 07-05-2003 15:21 ]

Verwijderd

ga naar drive options en dan naar files at end (logisch hehe) en add wildcard en dan bv \kazaa*.* als ie op x:\kazaa staat(x dan bv c of d ofzo),
selecteer wel ff de goede drive ;)
moet werken :P

Verwijderd

Je zegt dat je de map My Shared folder niet veel gebruikt maar wel bestanden er uit leest. Kan aan mij liggen hoor, maar dan gebruik je hem toch ook?

• serhat
@firefly84
hij leest soms bestandsnamen en als je kazaa opent leest hij de eigenschappen ervan!!!

@Amsterdamage
oke thnx ik zal het proberen

[ Voor 21% gewijzigd door serhat op 08-05-2003 19:05 ]

Pagina: 1