Ik zit met het volgende probleem.
Ik zou PC's waarop een pre-installed OS staat (of PC's die volledig moeten worden geherinstalleerd), willen installeren met unattended install EN met een partitiegrootte van 20 GB (harde schijven zijn groot genoeg).
Dit is mijn huidige procedure:
1.1) booten met bootable W2000 CD
1.2) verwijderen van alle bestaande partities
1.3) aanmaken van een partitie van 20 GB en niet formatteren
1.4) reboot
1.5) booten met bootable W2000 CD en floppy met winnt.sif
1.6) in de setup die daarop volgt, selecteer ik de partitie die moet worden geformatteerd;
en vanaf hier loopt alles automatisch (zie winnt.sif).
Waar ik dus op zoek naar ben, is een procedure (of een switch in de winnt.sif) waarbij ik de W2000 CD en de floppy met de winnt.sif in de PC steek en waarbij:
2.1) de bestaande partities allemaal worden verwijderd
2.2) een partitie van 20 GB wordt aangemaakt
2.3) de setup verder alles automatisch afwerkt.
Nog enkele bemerkingen:
i.v.m. puntje 1.3: als ik de partitie wel formatteer, gaat setup gelijk door met het copieren van files en dat wil ik dus niet
Heb hier op GoT en de site van MS al gezocht, maar niets bruikbaars gevonden (ofwel niet goed genoeg gezocht, dat kan ook!
)
Een welgemeende
voor info die mij op weg helpt!
Ik zou PC's waarop een pre-installed OS staat (of PC's die volledig moeten worden geherinstalleerd), willen installeren met unattended install EN met een partitiegrootte van 20 GB (harde schijven zijn groot genoeg).
Dit is mijn huidige procedure:
1.1) booten met bootable W2000 CD
1.2) verwijderen van alle bestaande partities
1.3) aanmaken van een partitie van 20 GB en niet formatteren
1.4) reboot
1.5) booten met bootable W2000 CD en floppy met winnt.sif
1.6) in de setup die daarop volgt, selecteer ik de partitie die moet worden geformatteerd;
en vanaf hier loopt alles automatisch (zie winnt.sif).
Waar ik dus op zoek naar ben, is een procedure (of een switch in de winnt.sif) waarbij ik de W2000 CD en de floppy met de winnt.sif in de PC steek en waarbij:
2.1) de bestaande partities allemaal worden verwijderd
2.2) een partitie van 20 GB wordt aangemaakt
2.3) de setup verder alles automatisch afwerkt.
Nog enkele bemerkingen:
i.v.m. puntje 1.3: als ik de partitie wel formatteer, gaat setup gelijk door met het copieren van files en dat wil ik dus niet
Heb hier op GoT en de site van MS al gezocht, maar niets bruikbaars gevonden (ofwel niet goed genoeg gezocht, dat kan ook!
Een welgemeende