welke dvdspeler halen op HCC

Pagina: 1
Acties:

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
heb net even mijn financiele positie bekeken en,....DAT valt MEE,...dus ga ook nog maar een DVDspeler kopen op de HCC, maar welke? welke zijn goed en waarom?

als mensen hier meer van weten, tellme!
thanx

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Het "oude" model van Pioneer de 105S vind ik een gaaf modelletje. Regio-vrij, slot-in.
Het is maar een idee

Murphy was an optimist

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
k geloof dat er afgelopen week op t.net (dus kijk ff de nieuws berichies door, van de afgelopen week) dat de AOpen dvd 16x40x goed uit de test kwam
Tis een slot in DVD speler

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik d8 zelf ook om een pionier dvd speler te kopen. alleen als hij 300,- is of minder. dit i.v.m. ik al een 6-speed dvd speler heb.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:23

MeNTaL_TO

The future is not set

Het is de aopen 1640pro, en dat is een pioneer 105s (die ook regio vrij te maken is)

mag helaas geen link plaatsen, dus mail maar voor de link... (of icq, ben dit weekend niet thuis, vriendin in utrecht, dus hcc is goedkoop dit jaar :))

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

12x creative oem!!!!!!!

bij de stand van FUNPRICE!!!!

zeer goedkoop heb ik gehoord!!!B-)

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:25
ik ben ook wel te tevreden over mijn hitachi (8*40) dvd speler. Hij komt als stilste uit de test das ook wel mooi.
Pagina: 1