Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht naar het probleem maar niks gevonden...
ik heb dus de nokia 8310 met software versie v 06.04
maar nu gebruik ik altijd bellersgroepen om me mensen te ordenen...
als ik naar me tellybook ga en op bellersgroepen druk gaat hij gewoon druk naar me standaard scherm ( waar de tijd, ontvangst enz staat )...
ik heb bij een vriend gekeken die de 8310 ook heeft en hij kan wel gewoon erop drukken en dan komt hij wel in het menutje...
is er een manier om dit op te lossen of ligd het aande software dat die niet goed is?!?!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Korakal

Up up up!

Ennnnnn daar hebben we de volgende 8310 met een softwareprobleem ;)
Het lijkt me vrij duidelijk dat als je telefoon ineens bepaalde dingen in de besturing niet meer doet danwel ernstig in de war raakt, dat je een probleem met je software hebt. Garantie? Naar je dealer/Nokia Service Punt dan om 'm weg te brengen...

Verwijderd

Heb je bellergroepen met logomanager gebruikt? Ik heb het probleem eens op mn 6210 gehad na wat gekloot met dat programma. Kijk ff welke beltoon er bij de verschillende bellergroepen hoort met logomanager. Als het een niet bestaand nr is, dan wil je telefoon de bellergroepen niet in en gaat ie naar standby

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
ik kan niet eens wat instellen...
ik kom uberhaupt niet in bellersgroepen ik kan er nix in plaatsen en ik kan niet in het menu van bellersgroepen zelf komen...
weet iemand toevallig een winkel in zoetermeer waar je je nokia software kan laten updaten ( heb geen garantie meer )...?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 21:20 ]