Hoi iedereen 
Ik heb een vreemd probleem: mijn Windows-key doet het niet meer op mijn toetsenbord, zowel links als rechts, als ik een dedicated Quake III Arena server opstart.
Kent iemand dit probleem? Google vind ik niks mee helaas.
Ik draai Quake III Arena in dedicated 2 mode, onder Windows XP. Voordat ik de server opstart werkt alles prima, en hetzelfde probleem had ik bij een totaal andere computer. Het volgende heb ik gedaan:
1. Quake III Arena geïnstalleerd (origineel)
2. Quake III Team Arena geïnstalleerd (origineel)
3. Quake III Pointrelease 1.32 gepatched
4. Server config files (server.cfg en q3config.cfg) gekopiëerd
That's it. Het is verder ook een kaal geïnstalleerd Windows-systeem en ik heb nog geen Windows Update gedraaid. Die andere computer van me wel, dus hieraan zal het niet liggen.
Iemand een idee? Ik vind het behoorlijk irritant.
In de toekomst wil ik op m'n FreeBSD bakje wel quake 3 server draaien, maar dat werkt nog niet zo.
Bedankt alvast!
Ik heb een vreemd probleem: mijn Windows-key doet het niet meer op mijn toetsenbord, zowel links als rechts, als ik een dedicated Quake III Arena server opstart.
Kent iemand dit probleem? Google vind ik niks mee helaas.
Ik draai Quake III Arena in dedicated 2 mode, onder Windows XP. Voordat ik de server opstart werkt alles prima, en hetzelfde probleem had ik bij een totaal andere computer. Het volgende heb ik gedaan:
1. Quake III Arena geïnstalleerd (origineel)
2. Quake III Team Arena geïnstalleerd (origineel)
3. Quake III Pointrelease 1.32 gepatched
4. Server config files (server.cfg en q3config.cfg) gekopiëerd
That's it. Het is verder ook een kaal geïnstalleerd Windows-systeem en ik heb nog geen Windows Update gedraaid. Die andere computer van me wel, dus hieraan zal het niet liggen.
Iemand een idee? Ik vind het behoorlijk irritant.
In de toekomst wil ik op m'n FreeBSD bakje wel quake 3 server draaien, maar dat werkt nog niet zo.
Bedankt alvast!