Ik wil een programma maakt dat alle inkomende mail nakijkt en aan de hand van bepaalde criteria doorlaat of verwijdert. Ik had het idee om het programma elke X minuten verbinding te laten maken met de server, om vervolgens zijn ding te doen, maar vooral voor mensen die niet over een vaste verbinding beschikken is dit niet echt praktisch. Daarna kwam ik op het idee om hetzelfde principe te gebruiken als NAV. Als men in de e-mail client (laten we even Outlook Express nemen) op Verzenden/ontvangen drukt, haalt NAV als 'tussenpersoon' de e-mail op en geeft hem vervolgens door aan de mailclient. Dit wil ik mijn programma dus ook laten doen 
Maar hoe? Waar kan ik aangeven dat de mail eerst mijn programma moet passeren? Is dat iets dat ik in windows moet configureren? Is het iets dat in per mailclient moet instellen? Ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken, dus als jullie me er iets meer over kunnen vertellen hoor ik het graag
[edit]
Zoals je uit de topictitel al enigzins kunt afleiden geef ik de voorkeur aan Delphi, anders C++, maar ik denk dat dit niet echt relevant is, omdat ik wil weten hoe ik dit voor elkaar moet krijgen, afgezien van de taal. Maar ik denk: ik zeg het ff
Maar hoe? Waar kan ik aangeven dat de mail eerst mijn programma moet passeren? Is dat iets dat ik in windows moet configureren? Is het iets dat in per mailclient moet instellen? Ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken, dus als jullie me er iets meer over kunnen vertellen hoor ik het graag
[edit]
Zoals je uit de topictitel al enigzins kunt afleiden geef ik de voorkeur aan Delphi, anders C++, maar ik denk dat dit niet echt relevant is, omdat ik wil weten hoe ik dit voor elkaar moet krijgen, afgezien van de taal. Maar ik denk: ik zeg het ff
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 00:48 ]