Ik heb een moederbord (Onbekend merk, maar het is een Pentium III 667 Mhz van Aldi mocht iemand weten welk moederbord dit is). Nu kan ik sinds 2 weken mijn TV Kaart niet gebruiken. Zodra ik de software opstart om beeld te krijgen, loopt me systeem vast. Verwissel ik me TV-Kaart met me Netwerk-kaart loopt me systeem vast zodra ik het netwerk gebruik. En vanaf vandaag is 1 (Van de 2) USB Poorten waarschijnlijk kapot, want me ADSL USB Modem werkt totaal niet meer, er brand nog wel 1 "lampje" maar kan niet internetten. Wissel ik de Muis <-> ADSL USB Modem met elkaar, doet de muis het niet en me ADSL USB Modem weer wel. Is het zo dat mijn moederbord het nu het begeven is ? En hoe kan ik controleren of mijn PCI Slot / USB Port nog bruikbaar (of niet) is ?
Misschien nog belangrijk;
Ik heb nu ongeveer een maandje een nieuwe Chieftec Case en daarbij heb ik ook meteen een 350W voeding gekocht. Voorheen zat er 250W of iets in die richting in. Mijn gedacht is dat de 350W stuk voor stuk deeltjes van me Moederbord sloopt.
Iemand een idee ?
Grtz
Misschien nog belangrijk;
Ik heb nu ongeveer een maandje een nieuwe Chieftec Case en daarbij heb ik ook meteen een 350W voeding gekocht. Voorheen zat er 250W of iets in die richting in. Mijn gedacht is dat de 350W stuk voor stuk deeltjes van me Moederbord sloopt.
Iemand een idee ?
Grtz