"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Ook andere teams gaan zeer hard ook al hebben wij verreweg de meeste rekenkracht. Ik dacht dat het rond de 7 a 8 % zeer langzaam ging totdat er iemand kwam met 10 %
Is dit misschien omdat we op een verkeerd pad zaten of heeft het een andere reden dat we nu weer snel omhoog gaan?
Want we hebben met DPC verreweg het meeste rekenkracht, dus eigenlijk moeten wij zeer snel een hoog muon % hebben maarja DPC staat niet zoveel in die top 10
Verwijderd
Verwijderd
`xillius schreef op 07 mei 2003 @ 08:19:
Het valt me op dat we de laatste tijd weer superhard omhoog gaan met de muon %
Ook andere teams gaan zeer hard ook al hebben wij verreweg de meeste rekenkracht. Ik dacht dat het rond de 7 a 8 % zeer langzaam ging totdat er iemand kwam met 10 %
Is dit misschien omdat we op een verkeerd pad zaten of heeft het een andere reden dat we nu weer snel omhoog gaan?
Want we hebben met DPC verreweg het meeste rekenkracht, dus eigenlijk moeten wij zeer snel een hoog muon % hebben maarja DPC staat niet zoveel in die top 10
Ik heb met een machine waar ik de results.dat maar 1x geupdate ook 11 % ers.
Ik denk dat de 8% mogelijkheden wat verder doorgerekend moesten worden voordat een goed traject gevonden is.
Eindelijk die zwitsers voorbij...
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
results 446
mpts 61628.9
avg: 138,18
Ik zag op het forum van stephen dat er misschien een bug zat in het herbereken in de queue, waardoor de results mpts steeds gedeeld worden door meerdere runs, maar dan zouden ook de uitkomst % ook lager zijn. Ik heb wel regelmatig onder de 5 en daarvan weer veel onder de 0,05, maar ook vaak gewoon boven de 11% nu
ow, en welke resultsfile ik ook gebruik, hij crasht nog steeds elke keer als ie een result af heeft.
Versie: 4.31B
partitie: FAT32 & NTFS
Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...
Goe gedaan jochie
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Mozilla/3.04 (compatible;QNX Voyager 2.03B ;Photon)
Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...
Zijn denk ik gewoon randoms die goed uitvallen. Ben zelf laatst totaal opnieuw begonnen zonder results.dat, en in het begin ging het erg goed, maar je moet gewoon lijkt het af en toe een barriére doorbreken:xillius schreef op 07 May 2003 @ 08:19:
Het valt me op dat we de laatste tijd weer superhard omhoog gaan met de muon %
* inquestos gaat dan ook maar gewoon vrolijk met de results.dat aan het rekenen
MPTS-Gemiddelde? Zegt denk ik totaal niks over hoe goed je bezig bent. Als je vanaf het begin af aan hebt meegedaan zal dit veel lager liggen, dan wanneer je nu even die results.dat download, en je elke topresult 20× laat herberekenen. Is geen kunst om je mpts-gemiddelde omhoog te krikken.Fiets schreef op 07 May 2003 @ 12:38:
Vanaf het begin ongeveer heb ik de best results file gebruikt maar toch is mijn gemiddelde best laag.
results 446
mpts 61628.9
avg: 138,18

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Mooi zo!! *) Ik kan het nog niet echt zeggen

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Verwijderd
ze zal er blij mee zijnZephyer schreef op 07 mei 2003 @ 15:42:
Ik wacht nog heeeeel effe ...
offtopic:
Ik ga m'n moeder een leuk cadeau geven
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
Hmmm ik heb gewoon geen reden om te flushen..Zephyer schreef op 07 May 2003 @ 15:42:
Ik wacht nog heeeeel effe ...
offtopic:
Ik ga m'n moeder een leuk cadeau geven
Verwijderd
De 10+ resultaten hebben inderdaad een andere configuratie dan de 10- resultaten. Als je naar de 3d grafiek van viewresults.exe kijkt is dat heel duidelijk te zien (als je tenminste je results.dat aanvult met de best250, in plaats van hem te vervangen).Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 08:39:
Waarschijnlijk zaten we inderdaad op een vrijwel geoptimaliseerd spoor. Doordat iemand anders toevallig een veel gunstigere configuratie heeft gevonden kunnen we nu weer een tijdje vooruit. Wanneer het weer stagneert, zullen we weer moeten wachten op zo'n verrassende mutatie. Wellicht dat het dan tijd wordt om de top-results voor iedereen toegankelijk te maken. Maar het gaat nu idd goed, dus we wachten nog even.
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Verwijderd
Check je mailwhite_panther schreef op 07 mei 2003 @ 20:06:
ff een vraagje, is het ww weer veranderd? kan niet op de site komen
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Weet niet wat Stephan202 in die mail gezegd heeft en ik weet ook niet hoelaat je er probeerde op te komen, maar apache lag er een tijdje uit hier vanmiddag. (van ongeveer 18.00-19.30) dus dat zou ook de oorzaak kunnen zijn.white_panther schreef op 07 mei 2003 @ 20:06:
ff een vraagje, is het ww weer veranderd? kan niet op de site komen
[ Voor 6% gewijzigd door Ingmar op 07-05-2003 21:37 ]
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?