Ik wil mijn p200mmx overclocken. Ik heb er nu zo'n standaard koelertje (zo'n klein dingetje met een ventilatortje erop) opzitten. Hoever kan ik die p200mmx overclocken en wat moet ik extra aan koeling verzorgen? (geleinde pasta? duurdere koeler etc)
voor zo'n oude afgeschreven bak vond ik dat zelf niet zo heel erg boeiend... ik heb mijn P200MMX namelijk overgeklokt van 200 naar 225
(wouw, wat veel)... 250 trok mobo niet 
het enige wat ik wel gedaan heb was een oude fan uit een voeding geplaatst voor air-intake!
het enige wat ik wel gedaan heb was een oude fan uit een voeding geplaatst voor air-intake!
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Vroeger! toen ik nog mijn 233MMXje had, ook overgeklokt. Toen liep hij op 300 met een extra 8x8 koelertje erboven.
Probeer hem maar eens gewoon met je normale koeler te OCen, lukt het niet? Voltage dan ietsies omhoog en misschien betere koeling
Lukt het dan nog niet? Tja dan hebbie waarschijnlijk of een brak mobo of een brak geheugenchippie
Probeer hem maar eens gewoon met je normale koeler te OCen, lukt het niet? Voltage dan ietsies omhoog en misschien betere koeling
Lukt het dan nog niet? Tja dan hebbie waarschijnlijk of een brak mobo of een brak geheugenchippie
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1