een verbouwde msn (LnHmsn)

Pagina: 1
Acties:

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:45
Een paar mensen hebben msn verbouwd.
Het resultaat is hier te zien.

http://users.pandora.be/holzer/lnhmsn/
voor de home van het progje (er komt een venstertje op waarna enige tijd de info verschijnt)

Verder is het onderwerp van verbouwing wiet en krijg je allemaal leuke icons en teksten zoals bv je status messages:
alive & tripping
leamme alone
be right back
passed out ect..

Houd er wel rekening mee dat voor jouw alles verbouwd is kwa look en icons, maar voor anderen misschien niet. Dus als je een joint stuurt als smiley je toch een ander effect kan hebben :)

hope you like it.

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

Heeft dus totaal GEEN toegevoegde waarde aan MSN zelf
wordt gewoon de codering van MSN zelf veranderd, icoontjes veranderd (hexedit?)

MSN+ of dMSN dat zijn voorbeelden van toevoegingen / nieuw msn progs

Ik heb zelfs een keer MSN voor mIRC gemaakt:
hier voor de site

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Deze msn roeleert echt hard!! Voor alle wiet fanaten is dit een must, en voor de rest eigenlijk ook :). De hele msn verbouwt, van menu opties, tot smileys en de kleuren. Zelfs dingen als busy, away etc zijn vervangen door lemme alone en passed out.

Aanrader voor iedereen!

/edit
KolNedra schreef op 06 mei 2003 @ 23:51:
Heeft dus totaal GEEN toegevoegde waarde aan MSN zelf
wordt gewoon de codering van MSN zelf veranderd, icoontjes veranderd (hexedit?)

MSN+ of dMSN dat zijn voorbeelden van toevoegingen / nieuw msn progs

Ik heb zelfs een keer MSN voor mIRC gemaakt:
hier voor de site
Geen toegevoegde waarde zou ik het niet noemen. Ik vindt het een gigantisch toegevoegde waarde :). En de opties zijn opeens een stuk duidelijker uitgelegd :). Kijk je tools -> options maar eens door. Maar als je bedoeld dat MSN zelf niet verandert is, dat klopt. Maar dat is ook niet nodig :).

[ Voor 57% gewijzigd door Cryonist op 06-05-2003 23:56 ]

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

volgens mij heeft er hier iemand tijd teveel gehad :z

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

Dingen zodanig aanpassen dat je zelf eigenlijk niet meer weet wat 't betekend is geen toegevoegde waarde !

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

KolNedra schreef op 07 mei 2003 @ 07:47:
Dingen zodanig aanpassen dat je zelf eigenlijk niet meer weet wat 't betekend is geen toegevoegde waarde !
Tenzij je het leuk vindt natuurlijk :*)

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

Ze hebben er toch wel iets fraais van gemaakt.. stuk leuker dan tegen zo'n standaard scherm te kijken :r

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:45
Zeker :). Begint na een tijdje toch erg te vervelen. Het is wel jammer dat msn niet zoiets heeft als icq (plus) dat je er gewoon skins eroverheen kan doen :). Dat zou zeker wel leuk zijn.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Mwa, hij ziet er wel grappig uit. Als je graag een jointje rookt is het echt iets voor je, anders niet. Want ut is meer een wiet-msn dan een normalere

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

GGS_VR6 schreef op 07 May 2003 @ 15:43:
Mwa, hij ziet er wel grappig uit. Als je graag een jointje rookt is het echt iets voor je, anders niet. Want ut is meer een wiet-msn dan een normalere
dat was volgens mij ook de bedoeling van de maker 8)

Verwijderd

jointje op zijn tijd is heerlijk maar deze msn vind ik idd absoluut geen toegevoegde waardes hebben. ill stick to the old skool msn al die troep die er ontwikkeld wordt voor een uit de hand gelopen chat progje. zolang ikandere kan berijken ben ik blij ik heb liever een duidelijk interface dan dit.

maar no flame ieder zijn ding natuurlijk.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 21:50
Ik vind het wel leuk van:

Take the red pill.

(klik)

Waiting for the red pill to work...

Verwijderd

hehehehe ja man

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
GoUdViS schreef op 06 May 2003 @ 23:54:
Geen toegevoegde waarde zou ik het niet noemen. Ik vindt het een gigantisch toegevoegde waarde :). En de opties zijn opeens een stuk duidelijker uitgelegd :).
Geen voordeel, MSN zelf snapt iedere doos al.
Kijk je tools -> options maar eens door. Maar als je bedoeld dat MSN zelf niet verandert is, dat klopt. Maar dat is ook niet nodig :).
Bij de normale MSN mis ik veel features die een instant messenger echt wel nodig heeft. Denk aan het loggen, nicknames veranderen van users, geavlanceerdere bloking features...
Dus deze MSN is gewoon een soort skin..? Ik vind'm niet eens mooi.

🌞🍃

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:46

Neoz

Neoz & Hobbes

Hoe stoned kun je zijn :+ just joking , maar een echte toegevoegde waarde is er niet en het design mag nog wel herzien worden denk ....

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

haha geinig :D
gewoon paar gasten met te veel tijd die de standaard extra's op een leuke manier implementeren..
zal em thuis ff installeren, gebruik toch trillian. kan ik deze voor alle gasten gebruiken >:)

Verwijderd

ziet grappig uit, en als je elke dag stoned bent kan je dan in ieder geval nog MSNnen, want dan snap je het nog min of meer ;) Ach teveel tijd resulteerd in grappige dingen. Zelf gebruik ik liever gewoon MSN zonder poespas ;)

• elmer25
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12-2021

elmer25

ooit was ik 25

knap hoor... :O

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:59

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hm.. best grappig...
Als het zo eenvoudig is, zal ik ook eens een poging wagen op een saaie vrijdag middag...

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Dope man!!
Cool!!! (8>

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:00

pistole

Frutter

Hmm. Na installatie heb ik AdAware gedraait, en die zegt hetvolgende:
code:
1
2
3
ALEXA
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
obj[0]=RegKey : SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}

Heeft iemand dit ook, m.a.w. zou dat door deze leuke MSN kunnen zijn geïnstalleerd?
edit:

het kan ook toeval zijn, voor installatie heb ik niet adaware gedraaid...

[ Voor 13% gewijzigd door pistole op 08-05-2003 12:58 ]

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Alexa zit standaard in IE6.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:00

pistole

Frutter

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 13:02:
Alexa zit standaard in IE6.
Het rare is alleen dat de vorige keer dat ik AA draaide (een week geleden) dat ding er nog niet inzat (of niet gedetecteerd werd).
Maar idd, ik heb nadat ik dit gepost had ( |:( ) even gezocht en allerlei relevante topics gevonden.. :o

Ik frut, dus ik epibreer

Pagina: 1