Toon posts:

geluid tijdens dvd steeds harder en zachter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Als ik een dvd kijk op me computer dan gaat het geluid steeds harder en zachter. Dit is niet als ik hem gewoon speel op een stand alone speler. Het is bijvoorbeeld heel erg bij de dvd van marco borsato in de kuip en speel ik deze dus af op een standalone speler heb ik er helemaal geen last van. Ik heb een audigy 2 geluidskaart en een hp dvd rom die standaard bij me hp computer zat.

Verwijderd

Staan er niet allerlei nutteloze effecten aan?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 23:28:
Staan er niet allerlei nutteloze effecten aan?
nee je bedoelt waarschijnlijk de eax effecten enzo. Nee dit had ik ook gedacht maar dit was het niet. Ik heb geprobeerd met alles uit en alles aan enzo.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Met welke software speel je het af, en heb je ook al andere software geprobeerd?
Welk besturingssysteem gebruik je?

maw. MORE INFO!

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
dreeke schreef op 06 mei 2003 @ 23:31:
Met welke software speel je het af, en heb je ook al andere software geprobeerd?
Welk besturingssysteem gebruik je?

maw. MORE INFO!
ok meer info dus. Ik heb het geprobeerd met windvd 4 en met pcfriendly rotzooi. Bij allebij dat harder en zachter op dezelfde stukken en even storend. Ik heb gewoon windows xp home.
Voor de rest me computer:
Athlon xp 1900+
768mb pc266 dram

Voor de rest niet zo bijzondere dingen erop zeg maar.

Verwijderd

Alleen bij dvd?

Verwijderd

Topicstarter
Ja alleen bij dvd. Niet als ik gewoon een cd in dezelfde dvd-rom afspeel. dan is het geluid gewoon even hard. Ook als ik mp3s afspeel is het geluid even hard.

Verwijderd

probeer powerDVD eens en kijk ook eens naar de software/instellingen van je geluidskaart
Pagina: 1