Ik heb een probleem. Als ik een dvd kijk op me computer dan gaat het geluid steeds harder en zachter. Dit is niet als ik hem gewoon speel op een stand alone speler. Het is bijvoorbeeld heel erg bij de dvd van marco borsato in de kuip en speel ik deze dus af op een standalone speler heb ik er helemaal geen last van. Ik heb een audigy 2 geluidskaart en een hp dvd rom die standaard bij me hp computer zat.
nee je bedoelt waarschijnlijk de eax effecten enzo. Nee dit had ik ook gedacht maar dit was het niet. Ik heb geprobeerd met alles uit en alles aan enzo.Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 23:28:
Staan er niet allerlei nutteloze effecten aan?
Met welke software speel je het af, en heb je ook al andere software geprobeerd?
Welk besturingssysteem gebruik je?
maw. MORE INFO!
maw. MORE INFO!
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ok meer info dus. Ik heb het geprobeerd met windvd 4 en met pcfriendly rotzooi. Bij allebij dat harder en zachter op dezelfde stukken en even storend. Ik heb gewoon windows xp home.dreeke schreef op 06 mei 2003 @ 23:31:
Met welke software speel je het af, en heb je ook al andere software geprobeerd?
maw. MORE INFO!
Voor de rest me computer:
Athlon xp 1900+
768mb pc266 dram
Voor de rest niet zo bijzondere dingen erop zeg maar.
Ja alleen bij dvd. Niet als ik gewoon een cd in dezelfde dvd-rom afspeel. dan is het geluid gewoon even hard. Ook als ik mp3s afspeel is het geluid even hard.Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 01:11:
Alleen bij dvd?
Pagina: 1