Weet iemand of Counterstrike 1.0 hogere systeemeisen heeft dan cs 7.1 beta? Ik heb namelijk een p200mmx, 32mb ram en voodoo1 videokaartje. CS 7.1beta draait daar redelijk goed op. Zal cs 1.0 dat ook doen?
Hmm 1.0 heeft DUIDELIJK hogere eisen. Ik weet niet maar ik heb cs 7.1 gespeeld met een p233mmx, 64 meg en een voodoo2 kaart en dat ging NET (ja eigenlijk niet met 6-8 fps
.
Nou ja.. proberen kan altijd maar ik ben bang dat het een ramp wordt...
Nou ja.. proberen kan altijd maar ik ben bang dat het een ramp wordt...
Ik heb CS7.1 ook wat zitten tweaken. Configuratiebestandjes bewerkt en dat soort dingen. CS7.1 draait eigenlijk best wel goed. Nou zijn mijn vragen:
1. Wat zijn de systeemeisen van CS 1.0
2. Zal CS1.0 zodanig te tweaken zijn (net als CS7.1) zodat het net zo goed werkt op mijn p200mmx als CS7.1
1. Wat zijn de systeemeisen van CS 1.0
2. Zal CS1.0 zodanig te tweaken zijn (net als CS7.1) zodat het net zo goed werkt op mijn p200mmx als CS7.1
Ik weet niet of je daar nog geld aan uit wil geven, maar ik denk dat een voodoo3 pci'tje veel goeds zal doen voor de snelheid.
Verwijderd
Of een hele nieuwe comp
t lijkt me dat het niet te doen is maar goed 7.1 had ik ook niet gelooft maar maybe lukt het je.
ik heb last van lag met een celie466 64mb ram en geforce2mx
ik heb last van lag met een celie466 64mb ram en geforce2mx
Verwijderd
Ja hoor.. dit vind ik aardig 
Wrom zo'n oude topic omhoog halen waar je echt _NIX_ aan hebt... 1.3 is bijna uit for god's sake!
ow btw. lag heeft nix te maken met wat voor pc je hebt (niet met de jouwe iig) maar het heeft te maken met wat voor verbinding je hebt...
Wrom zo'n oude topic omhoog halen waar je echt _NIX_ aan hebt... 1.3 is bijna uit for god's sake!
ow btw. lag heeft nix te maken met wat voor pc je hebt (niet met de jouwe iig) maar het heeft te maken met wat voor verbinding je hebt...
Hmmm.. beetje oud topic niet?
Verwijderd
ik speel met mijn pc zie onderstaand en het hapert niet en heb nooit lag
loopt perfect en me harddisk is ook vol
loopt perfect en me harddisk is ook vol
Verwijderd
Ik heb een pentium III 500 als 2de pc maar ik heb daar vreselijke lag met cs en dat ligt niet aan de verbinding! Meestal is me ping dan 30 a 50. Maar me fps is dan 10 ofzo
En ik heb een voodoo 3 3000 AGP er in zitten
En ik heb een voodoo 3 3000 AGP er in zitten
lag heeft toch echt met de verbinding te maken?
lag ontstaat bij packet loss of iets anders dat met de verbinding kloot.
lag kan ook ontstaan als de server veel processor kracht nodig heeft.
dan schieten de pings omhoog en heb je veel loss
lag ontstaat bij packet loss of iets anders dat met de verbinding kloot.
lag kan ook ontstaan als de server veel processor kracht nodig heeft.
dan schieten de pings omhoog en heb je veel loss
lag kan ook aan je pc liggen... als je weinig ram hebt gaat je hd raar doen 
dan schokkkerd het ook wel en gaat je ping ook wel omhoog hoor en de snelheid van pc maakt ook wel uit, iemand uit me klas als die cs speelt met ze oude krot zelfde verbinding (@home) heeft hij ping 10-20 hoger
dan schokkkerd het ook wel en gaat je ping ook wel omhoog hoor en de snelheid van pc maakt ook wel uit, iemand uit me klas als die cs speelt met ze oude krot zelfde verbinding (@home) heeft hij ping 10-20 hoger
hallo
Wat een zieligert, hij heeft zelfs op een XT nog minder lag als ik.Op zaterdag 21 juli 2001 18:03 schreef NaLiN het volgende:
lag kan ook aan je pc liggen... als je weinig ram hebt gaat je hd raar doen
Pagina: 1