Toon posts:

[LANparty]Ruimte per persoon

Pagina: 1
Acties:
  • 428 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben samen met een vriend van mij de mogelijkheden aan het bekijken tot het organiseren van een lan-party rond de 40 man. meeste info heb ik al gevonden, maar blijf bij 1 punt hangen..

welke afmetingen/oppervlakte moet ik gebruiken voor het bepalen hoeveel man er in een bepaalde ruimte kunnen? zelf vond ik 1,20meter breedte bij 1,50diep aardig (buro dus 1,2breed, buro+stoel+loopruimte=1,5)

zo zie ik dus bv ruimtes 6x11 meter, 8x7 meter enzo, maar weet totaal nie hoe ik nu kan berekenen hoeveel hier in kunnen

(btw slaapplaatsen staan hier dus buiten, het gaat puur om de "gamehal")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:12

Hu9o

Schokkend

nou volgens de arbo regels is dat zwaar te weinig, maar het lijkt me 1,5 bij 2 meter toch wel moet kunnen (pp dan).

[ Voor 5% gewijzigd door Hu9o op 06-05-2003 22:16 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 01:06
arbo? De mensen komen gamen niet werken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
arbo is niet belangrijk :P
toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1,5 meter is breed is wel genoeg lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 21:58

melvie

Retro Icon

ik denk wat je zelf prettig zou vinden/makkelijk, dat moet je dan aanhouden, ok het is per persoon verschillend wat zijn en/of haar eisen zijn, maar je moet toch een compromis sluiten, ik zou zeggen kijk zelf even hoeveel ruimte jij voldoende en prettig zou vinden, hou dat aan en je zal weinig gedonder krijgen, naar mijn idee zijn er geen vaste waarden voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-10 21:48
Denk dat het makkelijker is om de ruimte in te delen middels verkrijgbare schagen of bureau's zelf nemen wij altijd schagen waar iedereen idd rond de 1,20 meter breedte heeft geloof ik dat is eigenlijk wel genoeg.
Even spammen http://lanparty.dizkartes.nl Misschien heb je hier nog wat aan zitten ook foto's bij enzo. Kan nog wel wat extra info ophalen maar dan moet ik dan weer even navragen.

Even wat andere puntjes waar je over na moet denken:
Is er ventilatie mogelijkheid? (veel compu's en monitors geven veel warmte)
Heb je genoeg stroom en genoeg verdeel punten?
Is je netwerk architectuur in orde?
Heb je FTP en alles klaar staan? (windows shares geeft op een gegeven moment echt een klotezooi op je netwerk)
Internetverbinding? (hou even rekening met mensen die kazaa gebruiken die wil een ADSL lijntje behoorlijk dichttrekken, wij lopen altijd rond als kazaa politie, iemand met kazaa open hoppa bier halen)

[ Voor 41% gewijzigd door nadd op 06-05-2003 22:26 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:14

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Mmmm, ligt er een beetje aan. Heb je allemaal van die types met grote kasten en grote monitoren enzo, dan heb je een hoop ruimte nodig.

Heb zelf meegemaakt op een LP dat ik aan kom zetten met m'n 19" en een servercase (lekker breed, lekker hoog), blijkt er onder de tafeltjes geen ruimte te zijn. Dus kast op het bureau...... Had ik even mazzel dat de persoon naast me niet op kwam dagen en de persoon daarnaast niet zoveel ruimte nodig had. Waren echt van die leuke kleine lagere school bureautjes....

De (tot nu toe besloten) LP's die ik samen met een vriend organiseer is in een leuke zaal waar een ovale tafel staat. 1.5 meter is echt het minimum voor de mensen die daar komen

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Voor de breedte van het 'bureau' is 1m al genoeg, en mijn bureau is 90cm diep, dan heb je nog een mooie ruimte tussen toetsenbord en rand bureau. 70 zou genoeg moeten zijn per kant (dus een bureau van 1,40m als er 2 tegenover elkaar zitten)

Ik heb mijn monitor op een verhoging staan (toetsenbordbak) en dat werkt een stuk prettiger, en kan je je toetsenbord ook een stuk onder de monitor schuiven (mits je de F-toetsen niet te vaak gebruikt)

75cm 'stoelruimte' (als je opstaat, in 'rust' 50cm) en een looppad van 1m, dus maak daar maar 2,25m rand-rand van.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Internet verbinding is er neit,d uz ook niet nodig en duz ok geen probleempjes hopelijk..
Kleine berekening geeft dat 108m2 voor 45 mensen om te gamen genoeg is (excl. slaapruimte)

edit:
naja 101m2 eigenlijk, maar beetje extra kan geen kwaad

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13:36
220*70cm is een standaard maat voor een tafel, daar kun je met 2 man goed aan lannen, zorg wel dat er 20cm tussen de tafels zit, zodat een monitor wat naar achter kan uitsteken (ruimte keyb)
tussen de rijen is 2 meter voldoende om te zitten, 2,20 is ruim, en 1,80 kan ook nog wel
als de tafels precies passen (en dat doen ze nooit :P) heb je 1,80*1,10 per gamer= ong 2m2 per gamer

neem hierbij de plek voor een gangpad dan de verschillende rijen aansluit, een plek om servers neer te zetten en de marge voor het floorplan (past natuurlijk nooit precies). denk ik dat je als gamehal minimaal een ruimte van 120 m2

zorg btw wel dat je stroom regelt, veel kleine gebouwen hebben maar 16A per groep, en das niet genoeg voor een lan (2A pp), informeer hier ook over, als er niet genoeg stroom is, moet je een externe suply regelen (dieselgenerator) en das niet goedkoop

[ Voor 23% gewijzigd door RocketKoen op 06-05-2003 23:20 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 07-10 14:04
* Freek is samen met DaMind medeorganisator van LANStrike :)

Wij hebben tafels van 60 diep bij 100 breed. Hier kan 1 iemand met zijn pc gewoon aan zitten echt ARBO ofzo is het niet. Wat wel belangrijk is aan de zitruimte is dat je elkaar niet in de weg zit en dat iedereen als er wat aan de hand is veilig weg kan zonder over allerlei kabels,monitors,tassen en treetjes red-bull heenstruikelt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-10 12:50

Eijkb

Zo.

Vergeet niet de ruimte voor de troep. Als ik een lanparty organiseer (gewoon thuis, voor ongeveer 13 personen) dan neem ik de afmetingen pp nogal ruim. Na de eerste dag spelen staat die ruimte overigens volgebouwd met lege flesjes, asbakken, etc etc. Dus hoe meer ruimte hoe beter. Ik denk dat als de ruimte te beperkt is dat men zich snel gaat irriteren.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:50

jasjenl

Liab A Tymo

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.schmitz3/lanparty.jpg
Wat nou weinig ruimte 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 09:11
LOL omg, dan krijg je egt wel last van je nek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik "Cazzz orginasator van de 1manLan" kan je uit ervaring vertelen dat de ruimte die per persoon nodig is gewoon afhangt van deze brijante formule:

ruimtePP = totaleRuimte / aantalPersonen + mietjesCoëficient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:12

Hu9o

Schokkend

Lol, eerst zag ik helemaal niet waar het om ging totdat ik ff naar het plafon keek

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:59

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 07:15:
Ik "Cazzz orginasator van de 1manLan" kan je uit ervaring vertelen dat de ruimte die per persoon nodig is gewoon afhangt van deze brijante formule:

ruimtePP = totaleRuimte / aantalPersonen + mietjesCoëficient
dus ruimtePP = 0 ? :+ Of hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Hier nog ff een fototje van LANStrike 2003a om dat met die tafels nog wat te verduidelijken

Afbeeldingslocatie: http://www.lanstrike.nl/Fotos/lan2003a/images/DSC00714.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:43
Op zo'n tafeltje krijg ik mijn handel dus niet kwijt. Een 22" Iiyama en een Chieftec kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:09
Veel meer ruimte dan een stukje waar je toetsenbord en muis (die je natuurlijk wel normaal moet kunnen bewegen) heb je eigenlijk niet nodig. En als je kast + beeldscherm niet op dat stukje passen, dan zet je je kast toch op de grond? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
MaRc0 schreef op 07 May 2003 @ 09:35:
Veel meer ruimte dan een stukje waar je toetsenbord en muis (die je natuurlijk wel normaal moet kunnen bewegen) heb je eigenlijk niet nodig. En als je kast + beeldscherm niet op dat stukje passen, dan zet je je kast toch op de grond? :)
Jij snapt het ;)

Wie neemt er ook een 22 inch monitor mee naar een LAN, lekker nutig IMO :p

edit:

Die eizo die op het 2de tafeltje op de foto staat is ook 22 inch :P

[ Voor 9% gewijzigd door Freek op 07-05-2003 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:06

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kaap schreef op 07 May 2003 @ 09:31:
Op zo'n tafeltje krijg ik mijn handel dus niet kwijt. Een 22" Iiyama en een Chieftec kast.
welke }:O sleept er dan ook een 22" mee naar een lan :?
en die chieftec zet je gewoon op de grond langs je.

* heuveltje heeft sinds een maand een 17"tft van de aldi. dan heb je toch opeens een zee aan ruimte op een lan :)

[ Voor 19% gewijzigd door heuveltje op 07-05-2003 10:21 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

En wat nu als er een figuur komt opdagen met een bigtower, matrox parhelia, 3 19" TFT schermen, een USB koelkast en één of twee reserve computers? Oja, vergeet niet te vertellen dat iedereen een koptelefoon MOET meenemen. Speakertjes aan je compu tijdens een lan is uitermate storend. Dat fotootje met die figuur aan het plafond (á la Bottom) is natuurlijk de ergonomische oplossing voor een te kleine ruimte :)

p.s. Moet hij ook gewoon meedoen met het bier halen?

[ Voor 8% gewijzigd door Eijkb op 07-05-2003 10:24 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:36

Maxow

Hidden Sound System

thacow schreef op 07 May 2003 @ 10:19:
[...]

Jij snapt het ;)

Wie neemt er ook een 22 inch monitor mee naar een LAN, lekker nutig IMO :p

edit:

Die eizo die op het 2de tafeltje op de foto staat is ook 22 inch :P
heuveltje schreef op 07 May 2003 @ 10:20:
[...]

* heuveltje heeft sinds een maand een 17"tft van de aldi. dan heb je toch opeens een zee aan ruimte op een lan :)
Ik neem altijd mijn 21" mee naar LANs. De 2e optie zou een 14" monitor zijn en dat is toch net iets minder dan 21" ;) . Dus ik vind het helemaal niet gek een 22" mee te nemen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Effe twee pics van het voorlaatste [Wijzeman] Lan bij mij thuis:

Afbeeldingslocatie: http://www.wijzeman.nl/dingen/wijzeman1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wijzeman.nl/dingen/wijzeman2.jpg

Die tafels kun je huren bij de lokale scouting voor 2 euro per tafel per dag. Geen geld dus. Meer foto's op http://www.wijzeman.nl/cs/

[ Voor 31% gewijzigd door Eijkb op 07-05-2003 10:30 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

PoweRoy

funky!

2 meter is veels te veel ruimte hoor. wel leuk maar overbodig :)
dit was vorige jaar bij cautionlan waar ik was :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/poweroy/lan/lan14.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/poweroy/lan/lan16.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/poweroy/lan/lan21.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/poweroy/lan/lan24.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/poweroy/lan/lan37.JPG

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de lan voor 40 man gaat houden, meld het even bij de brandweer van je gemeente, aangezien je hiervoor een vergunning nodig zal gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:20
Ik vraag me af hoe je daar makkelijk op/af komt :P

2 meter breed is misschien een beetje overkill. 1 meter 50 of 70 is ruim genoeg lijkt me eigenlijk :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:15

Arfman

Drome!

Ter vergelijking: op Drome 9 hadden de bezoekers 1 meter per persoon de ruimte (in de breedte dus). Da's echt ruim voldoende, 80 CM is zelfs nog prima werkbaar.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Breedte hoeft inderdaad niet zo groot te zijn, diepte is wel zeer belangrijk! Je moet je monitor goed kwijt kunnen zodat je genoeg ruimte voor tb en muis over hebt. Ik wil mijn tb + muis altijd minimaal 20cm van de rand van het bureau hebben staan zodat ik met mijn polsen op het bureau kan rusten, anders krijg je erg snel last van je polsen.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 13:24:
als je de lan voor 40 man gaat houden, meld het even bij de brandweer van je gemeente, aangezien je hiervoor een vergunning nodig zal gaan hebben.
thanx voor deze erg handige tip! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 22:08:
[...]

thanx voor deze erg handige tip! ;)
Wat mischien ook wel handig is om ff de inboedelverzekering van het gebouw waar je zit te checken en desnoods omhoog te schroeven. Anders is de crew apparatuur niet verzekerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
heuveltje schreef op 07 May 2003 @ 10:20:
[...]

Sorry maar jij bent de }:O als je iemand verbiedt om zijn monitor mee te nemen. Ik heb gewoon een 22" monitor en dus zal ik die wel mee moeten nemen. En die Chieftec staat gewoon naast mijn monitor zodat de snoeren niet half strak staan. M.a.w. ik hoop gewoon dat er genoeg plek is en zo niet, dan neem ik wat meer plek in, ik ben toch altijd vroeg aanwezig. Als ik niet fijn kan zitten en genoeg ruimte heb, dan heb zo'n lan ook geen zin voor me. Ga toch niet 48 uur bekrompen aan een tafeltje zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet natuurlijk wel wat ruimte hebben voor je sofa en koelkast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:06

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kaap schreef op 08 May 2003 @ 10:57:
[...]

Sorry maar jij bent de }:O als je iemand verbiedt om zijn monitor mee te nemen. Ik heb gewoon een 22" monitor en dus zal ik die wel mee moeten nemen. En die Chieftec staat gewoon naast mijn monitor zodat de snoeren niet half strak staan. M.a.w. ik hoop gewoon dat er genoeg plek is en zo niet, dan neem ik wat meer plek in, ik ben toch altijd vroeg aanwezig. Als ik niet fijn kan zitten en genoeg ruimte heb, dan heb zo'n lan ook geen zin voor me. Ga toch niet 48 uur bekrompen aan een tafeltje zitten.
een 17" is altijd wel ergens te lenen/regelen en anders kosten die dingen ook geen drol 2e hands

Maar nee ik verbied je niks. alleen bij ons zijn de tafels 2 meter breed en daar moet je met zen 2en aanzetten. dus als jij meer dan een meter wilt gebruiken zul je
-Heel aardig moeten zijn tegen je buurman
-gewoon 2 plaatsen moeten betalen.
-gewoon niet komen.

En kabels strak staan :?
Ik heb me pc altijd onder me monitor staan, haal je makkelijk met je kabels. heb alleen een verlengsnoertje voor me koptelefoon.

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 08-05-2003 11:49 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik vindt alleen me muiskabel dan niet handig. Nah ik neem gewoon die monitor mee en ik zorg er hoe dan ook voor dat ik genoeg plek heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Nog een goede tip :)

Regel het zo dat het verboden is om meer dan bv 400 watt te gebruiken. Anders komen er gegarandeerd mensen met tosti-ijzers, koelkasten en frietpannen aanzetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Laatst online: 16-10 21:12
Afbeeldingslocatie: http://www.clan-kaizen.com/publicnl/netgamez/netgamez2003-10.JPG

Ik vond dit echt ideaal, Netgamez2003 is de locatie. Heel ruim voor iedereen en iedereen kon doen en laten wat ie wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minimaal 0,80m breed en 0,75 m diep maar dan houd je dus geen rekening met kasten op tafel + monitoren van 19" en groter

ikzelf heb als lanmonitor een 19" en ook zo'n grote klerekast (chieftec) maar tot nu toe pas 1 lan meegemaakt waar ie op de grond moest

1 ding kan ik je afraden en dat zijn die kleine kuttafeltjes (1 tafel pp) want dat is gammel en past niet... (ik moest mijn icemat laten *hangen* tussen 2 tafels in)

het beste is gewoon die lange tafels van boels te huren daar kun je dan per tafel 2 man op kwijt.
Deze tafels worden tevens op een groot deel van de lanparty's gebruikt
een voorbeeld van een boelstafel zie je hierboven (ng2003a)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

weet iemand toevallig ook die afmetingen van die tafels? (ik kan ze niet vinden op boels.nl)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

180 bij 76 cm kost 4 euro per tafel
per weekend

deze tafels zijn geschikt om 2 personen op te laten lannen

Bron = Boels foldertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
Jah dat lijkt me dan ook het beste, 4 euro per tafel is op zich te doen, 2 euro per person :+
Ik weet natuurlijk niet wat je kan besteden, maar met deze tafels zit je wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad.. mocht je ze uit willen proberen.. kom dan op de eerstvolgende FragValley kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
sluikreclame :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:10

Dark Angel

Corvette LS Power

buzz schreef op 08 mei 2003 @ 14:38:
[afbeelding]

Ik vond dit echt ideaal, Netgamez2003 is de locatie. Heel ruim voor iedereen en iedereen kon doen en laten wat ie wilde.
Netgamez was zeker goed kwa ruimte indelingen. Je had weinig of geen last van je buurman achter je. Dat heb ik wel eens vaker gehad dan is je de ruimte naast je wel lekker groot maar zitten de rijen heel dicht op elkaar en moet je steeds vragen of je er door mag gaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mkl/tweakers/netgamez2003.jpg

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ssst... ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-10 23:47
NetGamez was goed ja !!!

Ik had samen met 5chaap2k ong. 5 plaatsen ter beschikking omdat onze buren niet op waren komen dagen of degenen die er kwamen hebben we weggejaagd ;)
Pagina: 1