Mensen,
Zou heel simpel moeten zijn.
In een formuliertje, uit een string bepaalde woorden halen d.m.v. de Split functie. Het gaat me even niet om deze exacte code. Deze heb ik even snel gemaakt om mee te testen, want de Split functie lijkt niet te werken, nou ja, hopelijk ligt het aan mij. Eigenlijk moet ik iets gaan splitsen uit een txt bestand, maar dat is voor latere zorg.
Dit is de code
Zou toch moeten werken???
Dit is de foutmelding die ik krijg:
-------------------------------------------------------------------------------------
Fout 5 tijdens uitvoering:
Ongeldige procedure-aanroep of ongeldig argument.
-------------------------------------------------------------------------------------
Ik vind het vaag, maar misschien iemand???
Alvast bedankt
Groet,
Hans
Zou heel simpel moeten zijn.
In een formuliertje, uit een string bepaalde woorden halen d.m.v. de Split functie. Het gaat me even niet om deze exacte code. Deze heb ik even snel gemaakt om mee te testen, want de Split functie lijkt niet te werken, nou ja, hopelijk ligt het aan mij. Eigenlijk moet ik iets gaan splitsen uit een txt bestand, maar dat is voor latere zorg.
Dit is de code
code:
1
2
3
4
5
6
| Private Sub Knop2_Click()
Dim sSplit() As String
sSplit = Split("Mijn naam is Ghans", " ")
txtTitel.SetFocus
txtTitel.Text = sSplit(0) & vbCrLf & sSplit(1)
End Sub |
Zou toch moeten werken???
Dit is de foutmelding die ik krijg:
Fout 5 tijdens uitvoering:
Ongeldige procedure-aanroep of ongeldig argument.
Ik vind het vaag, maar misschien iemand???
Alvast bedankt
Groet,
Hans