Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Jouw taalgebruik is nauwelijks Nederlands te noemen, aan interpunctie doe je niet, en zinnen bouwen lukt niet echt... maar volgens mij probeer je een Canon Scanner opnieuw te calibreren?ik heb drivers opnieuw genistaleerd en software opnieuw maar hij blijft zijn oude calibratie houden van kleuren maar tijdens de calibratie lag er iets onder de scanner dus is de calibratie niet helemaal goed kleuren kloppen dus niet hoe fix ik dit ?
Zo ja, welk type scanner en welke software?
[ Voor 37% gewijzigd door downtime op 06-05-2003 21:25 ]
cannon 1220u scanner
en ik wil hem opnieuw kalibreren maar dat lukt niet
drivers / software heb ik al opnieuw geinstaleerd maar dat helpt niet ...
en ik wil hem opnieuw kalibreren maar dat lukt niet
drivers / software heb ik al opnieuw geinstaleerd maar dat helpt niet ...
Ook software gedeinstalleerd voor je het opnieuw installeerde? Lijkt me een kwestie van instellingen en instellingen blijven vaak intact als je alleen maar de software opnieuw installeert.
ik heb unistall gedaan
Ik heb ook een scanner, en gebruik het meegeleverde softwarepakket "CanoCraf CS-P" (versie 3.7).
Daar zit ook een knop, "Settings ==> Calibration...", kan ik m gewoon opnieuw laten calibreren...
Daar zit ook een knop, "Settings ==> Calibration...", kan ik m gewoon opnieuw laten calibreren...
offtopic:
Wat een vet icon zeg! Zelf gemaakt!?
Wat een vet icon zeg! Zelf gemaakt!?
op de site van canon kan ik niet vinden waar je CanoCraf CS-P kan downloaden het is er wel voor mijn 1220u maar ben dirver cd kwijt weet iemand waar ik CanoCraf kan downloaden
Tsja, hier kan je m downloaden voor mijn scanner: http://www.canon-europa.c...cgi?filename=S14a_enx.exe
Ik zou m gewoon botweg ff installeren, en kijken of ie voor jou scanner ook werkt. Volgens mij is het een redelijk universeel programma, en je drivers zijn toch al geinstalleerd, dus succes
Ik zou m gewoon botweg ff installeren, en kijken of ie voor jou scanner ook werkt. Volgens mij is het een redelijk universeel programma, en je drivers zijn toch al geinstalleerd, dus succes
hmm lukt ook niet met dat programma
Pagina: 1