[norton 2003] LiveUpdate niet meer automatisch?

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Sinds een kleine tijd werkt LiveUpdate niet meer automatisch, dus ik moet sinds kort zelf nieuwe definities downloaden voor mijn virusscanner...

De functie Automatisch staat gewoon aangevinkt bij de opties van Norton.

Wie weet wat ik hieraan kan doen?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ffies laatste live update downen en kijken of dat verbetering geeft :)
www.symantec.com

I don't drive fast, I only fly low!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
en norton opnieuw installeren heeft soms ook wel nut. ik had norton antivirus 2002 en norton systemworks 2003 maar dat ging niet goed samen dus gaven ze vaak ook fouten!

Verwijderd

Ik heb 's ergens op de site van symantec gelezen (jaartje terug ofzo), dat het automatisch updaten niet werkt, op Win2000 / WinXp indien inlogged wordt met een gebruiker die geen wachtwoord (of leeg wachtwoord) heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 15:29 ]

• blueline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:30
kan me niet voorstellen dat je uit subscribtion bent gelopen, maar controleer het voor de zekerheid ff. Als je namelijk geen subscribtion hebt dan kun je ook niet live-updaten.

The ones with the greatest power protect those who don't.

Verwijderd

blueline schreef op 07 May 2003 @ 17:31:
kan me niet voorstellen dat je uit subscribtion bent gelopen, maar controleer het voor de zekerheid ff. Als je namelijk geen subscribtion hebt dan kun je ook niet live-updaten.
sterker nog dan kun je niet updaten period
Pagina: 1