These are my principles. If you don't like them, I have others.
check
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
en
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
veel suc6
Zie niet in wat hier mis mee is hoor?
Dit heeft daar toch ook nix mee te maken. De TS noemt alleen maar een voorbeeld.. Wij helpen jou toch ook als het je niet lukt om een CDtje te branden? Ookal is de kans groot dat je daar warez op brand..AMD_er schreef op 06 mei 2003 @ 20:39:
Het regiovrij maken van een DVD speler is niet helemaal gewild hier...
check
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
en
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
veel suc6
Of als je eMule kapot is, dan helpen we je ook, al kan je daar bijna alleen maar illegale dingen mee doen..
[ Voor 63% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-05-2003 20:57 ]
[ Voor 11% gewijzigd door The Bad Seed op 06-05-2003 21:00 ]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Als je de LED hebt, dan heb je aan 1 kant een plat stuk. Dat is zeg maar het streepje in de tekening... De andere kant van het platte stuk dusDr. Strangelove schreef op 06 May 2003 @ 20:29:
Dit laatste schema begrijp ik niet helemaal. Aan welk kant van de LED moet de weerstand komen? Een aan welke pins op de DB25 connector moeten de beide uiteinden gesoldeerd worden? M.n. dat 18 through 25 begrijp ik niet.
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Maakt dus niet uit op welke van de laatste 8 ik hem doe. En dat simpele schema moet in principe wel werken?Kant waar de weerstand zit maakt niks uit, alleen wordt op verschillende plaatsen aangeraden om een weerstand rond de 500-1000 ohm te gebruiken. Het bereik van je IR wordt wel een stuk kleiner, maar anders *kan* je je poort slopen. Pin 18-25 bij parallel zijn allemaal massa.
Ik kan natuurlijk ook een ouwe remote slopen...
Verwijderd
software: http://winlirc.sourceforge.net/Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 15:00:
Heb je al software wat met een van deze schakelingen werkt? (ben zelf op zoek naar een mogelijkheid om de ir signalen van de rc van m'n subwoofer na te bootsen)
schakelingetje: http://www.lirc.org/transmitters.html
Ik hoef alleen maar een bepaald RC6 signaal na te bootsen, dat kan met twee programmaatjes die in de links in openingspost staan. Je kan er ook andere signalen mee maken natuurlijk, maar het gaat mij alleen maar om dit ene signaal.Heb je al software wat met een van deze schakelingen werkt? (ben zelf op zoek naar een mogelijkheid om de ir signalen van de rc van m'n subwoofer na te bootsen)
Ik heb de onderdelen gekocht voor 2 eurootjes, dus ik zal vanavond wat gaan knutselen. Helaas heb ik geen soldeerbout, dus ik ben benieuwd hoever ik kom met plakband
[ Voor 18% gewijzigd door Dr. Strangelove op 07-05-2003 17:04 ]
Morgen maar laptopje met 98 meenemen, en anders van het weekend het schema met de transmitter maar proberen. En een digicam meenemen, kijken of het ding idd wel zendt.