Toon posts:

XP - Windows Media Player 9: Onbekende fout opgetreden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik vorige week de nieuwste windows update heb geinstalleerd doet Windows media player raar. Hij geeft een foutmelding: "Er is een onbekende fout opgetreden." Als ik klik op 'help op het web' kom ik op deze website: http://www.microsoft.com/...3&clcid=0x413&id=C00D11CD
Word ik dus ook niet veel wijzer uit.

Ik heb nu windows XP Home legaal geinstalleerd, met XP prof werkte Media player 9 wel goed.

Ik heb geen enkele codecs geinstalleerd (zelfs Divx 5.03 nog niet) Inmiddels heb ik Divx 5.05 geinstalleerd, zonder resultaat en .avi speelt hij wel af (wel schokkerig af en toe maar dat kan ook aan de betreffende film liggen)

Ow ja de zoekmachine leverde geen resultaten...

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 21:51 ]

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:05

Thunde®

Don't Worry :)

Installeer toch DivX 5.03 eens en anders even reinstall en dan kijken wat er gebeurt

Mijn spec's | Modelbouwforum

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Divx 5.05 geinstalleerd, hielp niet. Daarna heb ik Windows Media Player verwijderd via software, hielp ook niet....

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:28

Zoefff

❤ 

Wanneer geeft ie die fout precies, als je de mediaplayer aanzet? Of pas als je een bestand gaat afspelen?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een mp3-tje afspeel :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Thunde®

Thunde®

problemen met de geluidskaart drivers?

Verwijderd

Topicstarter
Thunde® schreef op 07 May 2003 @ 21:56:
problemen met de geluidskaart drivers?
K heb gewoon de nieuwste drivers gedownload van mn geluidschip (leuke woordspeling :P) (AC'97). Dit is de 5e keer ofzo sinds een half jaar dat ik windows opnieuw installeer op deze pc en het is steeds goed gegaan maar nu geeft-ie ineens deze foutmelding.

• Thunde®

Thunde®

Een of ander wazig progje geinstalleerd?
offtopic:
wat vind je van mn nieuwe avatar :P

[ Voor 43% gewijzigd door Thunde® op 07-05-2003 22:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb geen wazige progjes oid geinstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Maar een virus kan ook de oorzaak zijn, omdat ik pas sinds vanmiddag Norton 2003 erop had gezet (had nog geen tijd (en zin) gehad om dat te doen na een herinstallatie van windows) en toen ik in mn kazaa shared folder zat te neuzen gaf ie gelijk een virus melding. (klikte alleen te snel die window weg) Ik scan nu ff mn hele systeem en als op nog n keer dat virus tegen kom trek ik ff na of dat de oorzaak kan zijn.

Verwijderd

Topicstarter
hele pc gescand, maar hij vind geen virussen meer... Ik hoop dat iemand nog een antwoord heeft.

• Thunde®

Thunde®

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 23:07:
hele pc gescand, maar hij vind geen virussen meer... Ik hoop dat iemand nog een antwoord heeft.
heb je die 5 keer altijd dezelfde drivers gebruikt ? Dus die van die 5 x nu ook of heb je de allernieuwste gedownload wat je aangeeft? Anders zou ik die vorige drivers proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb andere (ws zelfde) gebruikt van de website van de fabrikant.

Maar ze deden het eerste wel...

Verwijderd

Topicstarter
ff topic omhoog halen 8), heb dr nog steeds last van :(

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 21:03 ]

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 10:53
Als die fout alleen voorkomt bij een MP3 afspelen moet je misschien eens een andere MP3 codec installeren, misschien dat daardoor die fout verdwijnt. Fraunhofer is een goede.

Met een search @ google kom ik op deze pagina terecht, daar kun je em ook downloaden.

[ Voor 12% gewijzigd door Falconey op 13-05-2003 21:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Falconey schreef op 13 May 2003 @ 21:46:
Als die fout alleen voorkomt bij een MP3 afspelen moet je misschien eens een andere MP3 codec installeren, misschien dat daardoor die fout verdwijnt. Fraunhofer is een goede.

Met een search @ google kom ik op deze pagina terecht, daar kun je em ook downloaden.
Helpt niet... :/
Pagina: 1