Ik zit met een probleem, me broertjes computer is een beetje warm geworden (XP2000 @ 71 graden op een gigabyte ga-7vtxe rev 1.1) en daardoor dus ook de kast zelf, wat (waarschijnlijk) heeft geleid tot mijn kapotte Deskstar 20.5 GB.
De schijf hebben we gekocht op 21-06-00, met 3 jaar garantie (m.a.w. tot 21-06-03), maar op de site van inmiddels Hitachi wordt gezegd dat de garantie verlopen is.
Dit kan kloppen want de schijf is in December 1999 gefabriceerd, maar heeft dus bijna 8 maanden in het magazijn gelegen.
Bij wie moet ik nu mijn garantie verhalen? Verkoper of IBM zelf?
Edit:
even ter verduidelijking, de schijf wordt totaal niet meer herkend door de bios, ook niet in een andere pc, dit terwijl hij wel gewoon spinned enzo
De schijf hebben we gekocht op 21-06-00, met 3 jaar garantie (m.a.w. tot 21-06-03), maar op de site van inmiddels Hitachi wordt gezegd dat de garantie verlopen is.
Dit kan kloppen want de schijf is in December 1999 gefabriceerd, maar heeft dus bijna 8 maanden in het magazijn gelegen.
Bij wie moet ik nu mijn garantie verhalen? Verkoper of IBM zelf?
Edit:
even ter verduidelijking, de schijf wordt totaal niet meer herkend door de bios, ook niet in een andere pc, dit terwijl hij wel gewoon spinned enzo
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 19:46 . Reden: verduidelijken ]