Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Dat is zelfs de normale procedure dat de 2e monitor aanblijft. Hoe hebje dat voor elkaar gekregen, laat me raden, je hebt multimon geinstalleerd?
nee, helemaal niets extra's, gewoon via NView 2 gedaan, wat bij de nieuwe nvidia driver zit.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
uhm.. kan dat niet alleen met een dual/triple/quadruple head kaart? dat is je ti4400 toch niet? je kan toch alleen extended of clone draaien? enige manier is misschien een spel in een venster te draaien... dan moet het lukken, maar anders moet je een matrox of een goede ati kaart kopen
ik heb horizontale uitbreiding aan staan in de instellingen...
ik heb 2 aansluitingen voor monitoren op mijn ti4400, dan is het toch een dual kaart?
ik heb 2 aansluitingen voor monitoren op mijn ti4400, dan is het toch een dual kaart?
Niet persé... sommige kaarten hebben wel 2 aansluitingen maar kunnen alleen maar op beide schermen hetzelfde beeld geven.freddyathlon schreef op 06 May 2003 @ 19:30:
Ok ik heb t probleem nu ook bij mij kunnen krijgen.
Je moet m op standaard zetten in dat nview scherm, en dan in instellingen Windows buroblad uitbreiden kiezen. Zo hebbik m ook altijd staan en werkt t wel. Is trouwens een veel betere instelling sowieso.
Je moet m op standaard zetten in dat nview scherm, en dan in instellingen Windows buroblad uitbreiden kiezen. Zo hebbik m ook altijd staan en werkt t wel. Is trouwens een veel betere instelling sowieso.
Dat klopt, behalve als je een spel over beide monitoren wilt spelen (maarja bij monitoren van verschillende grootte werkt dat niet echt) dan moet je hem op spanned zetten.Sjah schreef op 06 May 2003 @ 19:37:
Ok ik heb t probleem nu ook bij mij kunnen krijgen.
inderdaad, maar kan ik in windows zelf ook nog dingen dan verder instellen? ik wil namelijk de vensters van byv. IE maximaliseren op 1 monitor, en niet over beide...
de pc lijkt wel wat sneller weer, want met Nview aan, leek het allemaal vrij sloom te gaan opeens, of vergis ik me?
de pc lijkt wel wat sneller weer, want met Nview aan, leek het allemaal vrij sloom te gaan opeens, of vergis ik me?
Heb je toevallig de nview ook uitgezet? Want ik merkte dat dat wel vrij veel in snelheid scheeltfreddyathlon schreef op 06 mei 2003 @ 19:51:
inderdaad, maar kan ik in windows zelf ook nog dingen dan verder instellen? ik wil namelijk de vensters van byv. IE maximaliseren op 1 monitor, en niet over beide...
Pagina: 1