Vraagje 2 monitoren en verschillende toepassingen...

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Misschien dat het al eens voorbij is gekomen, dan mijn excuses dat ik hier alsnog een nieuw topic open...

Mijn vraagje is:

Ik heb een GF4 Ti4400 met daarop 2 monitoren.
Een normale 19" en een 15" TFT.

Nu wil ik op mijn normale monitor een spel spelen, byv. GP4, en op mijn TFT wil ik dan ondertussen MSN open houden om te zien wie er online zijn.

Telkens als ik nu een game start, wordt de tft uitgeschakeld, zodat ik dus MSN niet kan zien.

Wie weet hoe ik dit kan voorkomen?? Of is mijn idee niet mogelijk?

Ik heb de laatste Nvidia driver en Windows XP Home

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:16
Dat is zelfs de normale procedure dat de 2e monitor aanblijft. Hoe hebje dat voor elkaar gekregen, laat me raden, je hebt multimon geinstalleerd?

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
nee, helemaal niets extra's, gewoon via NView 2 gedaan, wat bij de nieuwe nvidia driver zit.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Sjah
hebje Windows extended desktop of Horizontal spanned mode

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 20:20
uhm.. kan dat niet alleen met een dual/triple/quadruple head kaart? dat is je ti4400 toch niet? je kan toch alleen extended of clone draaien? enige manier is misschien een spel in een venster te draaien... dan moet het lukken, maar anders moet je een matrox of een goede ati kaart kopen

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
ik heb horizontale uitbreiding aan staan in de instellingen...

ik heb 2 aansluitingen voor monitoren op mijn ti4400, dan is het toch een dual kaart?

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

freddyathlon schreef op 06 May 2003 @ 19:30:
ik heb 2 aansluitingen voor monitoren op mijn ti4400, dan is het toch een dual kaart?
Niet persé... sommige kaarten hebben wel 2 aansluitingen maar kunnen alleen maar op beide schermen hetzelfde beeld geven.

• Sjah
Ok ik heb t probleem nu ook bij mij kunnen krijgen.
Je moet m op standaard zetten in dat nview scherm, en dan in instellingen Windows buroblad uitbreiden kiezen. Zo hebbik m ook altijd staan en werkt t wel. Is trouwens een veel betere instelling sowieso.

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:44
Sjah schreef op 06 May 2003 @ 19:37:
Ok ik heb t probleem nu ook bij mij kunnen krijgen.
Je moet m op standaard zetten in dat nview scherm, en dan in instellingen Windows buroblad uitbreiden kiezen. Zo hebbik m ook altijd staan en werkt t wel. Is trouwens een veel betere instelling sowieso.
Dat klopt, behalve als je een spel over beide monitoren wilt spelen (maarja bij monitoren van verschillende grootte werkt dat niet echt) dan moet je hem op spanned zetten.

• Sjah
Jamaar bijna geen videokaart kan toch hardware-acceleratie geven over 2 schermen ?

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
inderdaad, maar kan ik in windows zelf ook nog dingen dan verder instellen? ik wil namelijk de vensters van byv. IE maximaliseren op 1 monitor, en niet over beide...

de pc lijkt wel wat sneller weer, want met Nview aan, leek het allemaal vrij sloom te gaan opeens, of vergis ik me?

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:44
freddyathlon schreef op 06 mei 2003 @ 19:51:
inderdaad, maar kan ik in windows zelf ook nog dingen dan verder instellen? ik wil namelijk de vensters van byv. IE maximaliseren op 1 monitor, en niet over beide...

de pc lijkt wel wat sneller weer, want met Nview aan, leek het allemaal vrij sloom te gaan opeens, of vergis ik me?
Heb je toevallig de nview ook uitgezet? Want ik merkte dat dat wel vrij veel in snelheid scheelt :)
Pagina: 1