Toon posts:

Verticaal Lettertype

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat dit misschien wel een rare vraag is, maar weet er iemand een naam van een goed en simpel verticaal lettertype dat te gebruiken is in WORD(letters worden onder elkaar geschreven i.p.v naast elkaar). Ik heb reeds gezocht op diverse sites waaronder google maar ik heb nog steeds geen lettertype naam gevonden dat ik kan gebruiken !

• DrDelete
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:22
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 18:56:
Ik weet dat dit misschien wel een rare vraag is, maar weet er iemand een naam van een goed en simpel verticaal lettertype dat te gebruiken is in WORD(letters worden onder elkaar geschreven i.p.v naast elkaar). Ik heb reeds gezocht op diverse sites waaronder google maar ik heb nog steeds geen lettertype naam gevonden dat ik kan gebruiken !
Elke font gebruiken maar dan met WordArt, zit al in Word.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt, wist niet dat er zo'n topic bestond over Fonts, sorry hiervoor ...

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 21:28

Zoefff

❤ 

Volgens mij is dit niet te doen met een lettertype.

Als je een lettertype hebt, dan staan alle letters misschien wel verticaal, maar ze staan alsnog horizontaal naast elkaar...

Je moet in Word gewoon een tekstvak maken, en dan de tekstrichting omdraaien, of meteen een verticaal tekstvak maken (in WordXP zit daar een speciale knop voor).

En daarna natuurlijk eventueel de rand van het tekstvak weghalen natuurlijk, dan lijkt het net alsof het vertikale tekst is (en dat is het dan ook ;) )

Edit:

Verduidelijkt met een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/pics/tekstvak.png

Duidelijk? :)

[ Voor 32% gewijzigd door Zoefff op 06-05-2003 20:22 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:08
of chinees gaan leren want die schrijven van boven naar onder

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Pagina: 1