Toon posts:

100mbit firewall

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een hardware firewall die 100mbit support?
Dus niet dat er een 100mbit in kan, en er 70 uitkomt.

En ga niet beginnen over isa / floppy's aangezien het voor een bedrijfsituatie is :)

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 18:50:
En ga niet beginnen over isa / floppy's aangezien het voor een bedrijfsituatie is :)
:? Verklaar je nader.

En dit soort dingen zijn op internet heel goed te vinden. Suc6. :)

Verwijderd

volgens mij (daar het een bedrijfsituatie is) kun je het best een CISCO nemen (voor types enzo raadt ik je de cisco site aan).

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:42
Cisco is idd n mogelijke keus. Op de site is precies te vinden hoe snel de spullen theoretisch maximaal kunnen. Als de snelheid in pps aangegeven staat: 100mbit = 144.800 pps (dacht ik :) )

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 18:50:
Weet iemand een hardware firewall die 100mbit support?
Dus niet dat er een 100mbit in kan, en er 70 uitkomt.

ISA Server niet voor een bedrijfssituatie :?

verklaar je nader

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

zwelgje schreef op 06 May 2003 @ 19:19:
[...]

ISA Server niet voor een bedrijfssituatie :?

verklaar je nader
Hij bedoelt een floppy-based router met ISA-netwerkkaarten denk ik ;)

En zoals inderdaad al aangegeven: er zijn zat prof-hardwarefirewalls. Zoek zelf eens wat op. Ik kan me overigens een topic van enkele weken geleden herinneren over hardware-matige firewalls :)

Verwijderd

Er staat me iets van bij dat Symantec ook hardware firewalls heeft.
Dan zou je daar ff op de site moeten zoeken

Verwijderd

Mijn "eenvoudige" US Robotics broadband router heeft ook een ingebouwde firewall met alles er op en er aan. Elke poort kan apart worden geconfigureerd en per IP adres en zelfs per MAC adres worden geconfigureerd. Kostte toen fl 500 maar nu iets van € 120 of zo. De installatie is - erg - gemakkelijk.

Kijk op

http://www.usr-emea.com/p...od=net-bb-rout02&loc=emea

voor specs :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 20:01 ]

Verwijderd

Ik heb hier een OfficeConnect Internet Firewall staan, die kan dat ook. Van 3Com dus dat zit wel snor :)

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 19:57:
Mijn "eenvoudige" US Robotics broadband router heeft ook een ingebouwde firewall met alles er op en er aan. Elke poort kan apart worden geconfigureerd en per IP adres en zelfs per MAC adres worden geconfigureerd. Kostte toen fl 500 maar nu iets van € 120 of zo. De installatie is - erg - gemakkelijk.

Kijk op

http://www.usr-emea.com/p...od=net-bb-rout02&loc=emea

voor specs :Y)
Maar daar gaat geen 100mbit doorheen. Met 8-10 mag je blij zijn.

Verwijderd

NetScreen firewalls staan bekend om hun verwerkingssnelheid. Ze bevatten een geoptimaliseerde ASIC.

offtopic:
Helaas te duur voor ons :( , dus een SonicWall Pro 330 genomen... prima prijs/kwaliteitsverhouding overigens. Bevat tevens een VPN-accelerator chip.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 15:38
Elk van de grote fabrikanten heeft wel wat leuks staan

Extreme,cisco,juniper,livingstone,3com gewoon even over hun sites heen surfen

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

ga naar website van routershop en naar de VPN/ firewall afdeling dan vindt je leuke/goede firewall. 100 mb haal je in de praktijk nooit altijd.

We hadden laatst voor on mkb een symantec aangeschat en hij doet ook prima (alleen jammer dat hij geen port forwarding functie heeft voor specifieke poorten)

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Pagina: 1