[autocad] Hide wilt niet werken

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:49
Ik ben druk bezig mijn eigen kamer aan het maken via autocad 2004 :> gewoon voor de fun :o maar nu heb ik het volgende:
http://scarabaeus.pointclark.net/kamer/acwebpublish.htm

zoals je ziet krijg je dus dat ik de balkjes er door heen ziet, nu wist ik dat je hide er voor moest gebruiken (bij de oudere versies iig) bij deze dus ook. En ik heb dat gedaan. maar helaas het wilde niet werken. ik blijf de balkjes zien. Shade wilt ook niet werken trouwens.

Alles is gemaakt met Line of Cirkel :> dus geen rare dingen.. behalve dat ik nu in mijn layer tabel 2 dingen er bij heb:
vports en ashade...

Maar weet iemand hoe ik dit moet verhelpen met de hide functie?

Bedankt! :D

[edit]
trouwens kom niet aan, gebruik maya / lightwave / 3d max want simpel snap ik die programma's niet :X autocad blijft simpel wat betreft het lijnen trekken daarom gebruik ik het ook :Y) :)

[ Voor 14% gewijzigd door Ankh op 06-05-2003 18:46 ]

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 20:41
Ten eerste, wil je in 3D shaded vlakken zien dan moet autocad ze eerst als vlakken kunnen herkennen. Dus wijs een region toe. Pas dan zal autocad gaan herkennen welke vlakken dicht zijn en welke lijnen dus ge-hide moeten worden...Ten tweede probeer met polylines te tekenen, als je dan namelijk een lijn die bijvoorbeeld een hoek heeft tekend, blijft autocad het als een lange lijn herkennen ipv allemaal losse...

Succes

[ Voor 1% gewijzigd door Sander0105 op 07-05-2003 16:15 . Reden: typo ]

KnowYourBeans

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Is t niet makkelijker om met Solids te werken? krijg je een mooier resultaat lijkt me.
kijk mn site maar s!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 20:41
Solids zijn natuurlijk het beste, alleen zal hij dan opnieuw moeten beginnen met zijn model ;)

KnowYourBeans