[DIRECTOR] winAmp 3 style movie

Pagina: 1
Acties:

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Ik ben een projector aan het maken en die wil ik graag een andere vorm geven als vierkant. Net als in winAmp 3 gebeurd. Ik heb begrepen dat dit mogelijk is maar ik kan er niets over vinden.

Heeft iemand dit al eens geprobeerd?

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
Ik denk dat niet mogelijk is met een Director Projector... tenzij je daarnaa in de byte code gaat mee knoeien....

Verwijderd

ja kan een projector een andere vorm geven, namelijk met een Xtra. Ik heb daar vroeger eens mee geexperimeerd en dat ging redelijk goed.

Het enige probleem was dat je voor die extra moest betalen anders kreeg je zo'n recamepopup als je je projector start

Ik weet niet meer hoe het ding heet maar het staat zeker op de Xtra pagina van macromedia

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 11:08:
Het enige probleem was dat je voor die extra moest betalen anders kreeg je zo'n recamepopup als je je projector start
Waarom is dat een probleem dan?

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 11:08:
ja kan een projector een andere vorm geven, namelijk met een Xtra. Ik heb daar vroeger eens mee geexperimeerd en dat ging redelijk goed.

Ik weet niet meer hoe het ding heet maar het staat zeker op de Xtra pagina van macromedia
Hmm... ik had begrepen dat het met MIAW ook kon... zonder Xtra dan.

Verwijderd

Pelle schreef op 07 mei 2003 @ 11:35:
[...]

omdat het allemaal weer al cheapo moet?! Maar ik wist eik helemaal niet dat het niet mogelijk was om het formaat vd projector te veranderen

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Eindelijk heb ik iets gevonden! Nu weet ik waar ik op moet zoeken en nu kan ik iets vinden.

Het kan dus zonder Xtra's, maar je moet wel een MIAW gebruiken, maar dat is geen probleem, want ik heb eerst een stubprojector voordat de productie start. Dus dan laat is de echte productie niet gewoon starten maar als MIAW.

Non-rectangular MIAWs
Odd Shape (or Transparent) Window Development Using a MIAW

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Pelle schreef op 07 May 2003 @ 11:35:
[...]

Geld... dat is altijd het probleem, zeker als het gaat om een school/afstudeerproject. Dan heb je geen 149 dollar over om even een extra te kopen om alleen maar de vorm van je projector aan te passen. En zeker niet als dat alleen maar op Windows werkt, want bijna alles wat je in director maakt moet ook op de Mac werken. Dit geeft lekker veel problemen (net als met HTML) maar het kan vaak niet anders.

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
neato! wel jammer dat het niet officeel ondersteunt word... maar ja director doe al zoveel...

Verwijderd

Wat is MIAW????

• bRight
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

bRight

digitaal

Movie In A Window? :)

Verwijderd

Ik had je verkeerd begrepen, ik dacht dat je een rond venster wou, of een andere vorm (niet vierkant). Maar nu ik er bij nadenk: winamp 3 is gewoon vierkant. Ik zat waarschijnlijk aan mediaspeler 9 te denken :)

en inderdaad: dan moet je gewoon een miaw openen.
Pagina: 1