Toon posts:

Hitachi en omruiling TFT

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik heb sind 1,5 maand een Hitachi 174 SXWB TFT schermpje voor mijn neus staan. Nu zaten er 2 dode pixels in mijn scherm. Hier zit garantie op dus heb ik hitachi gevragen of ie kon worden omgerolen.
Dit kon alleen was de monitor niet op voorraad dit zou enkele dagen duren.
Nu meer dan een maand later en vele vele mails achter de rug hebben ze vandaag een andere afgegeven alleen hebben ze de andere niet meegenomen.
Ik heb ook nooit een reactie van Hitachi terug gehad.

Is dit normaal??? Komen ze de andere over een paar dagen ophalen ofzo?? Of hebben ze het verkeerd gedaan en heb ik nu 2 mooie TFT's???

Er zat ook geen brief in of op de doos btw.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 17:36 ]

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wacht een tijdje, als je dan nog niks gehoord hebt, heb je 2 TFT's :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34

LopeZ

Too much is never enough

Normaal komen ze hem omruilen niet alleen afleveren :?

Maar ja ik zou dus ook wachten en anders heb je geluk gehad :)

Verwijderd

Topicstarter
Als dat zo is dan lach ik mijn l*l uit mijn broek. :P

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Een paar maanden terug was iemand op TV die had 4 Medion DVD Home theater setjes thuis staan omdat Medion ze ook niet terug hoefde.
Het zou best kunnen zijn dat het ophalen en afhandelen van oud spul gewoonweg te duur is.

Als je het heel netjes wilt doen kan je na een maand een aangetekende brief sturen of ze de 'defecte' monitor nog terug willen, krijg je dan geen reactie dan kan je hem als kado beschouwen.

Senile! Senile Oekaki

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
_bas_ schreef op 06 May 2003 @ 21:10:
Het zou best kunnen zijn dat het ophalen en afhandelen van oud spul gewoonweg te duur is.
bij een ander product met zo'n prijs is het meestal nog wel rendabel om iets kleins te repareren.. maar bij zo'n tft idd kunnen ze het ding wel weggooien, want kapotte pixels zijn volgens mij niet meer te repareren..
Maar ik denk toch dat ze hem hadden willen meenemen.. ga dr maar vanuit dat er iets fout is gegaan. Je kunt zelf contact opnemen, maar je kunt hem misschien ook wel stilletjes houden en hopen dat ze het vergeten ;)

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Ik zal Hitachi wel ff voor je bellen morgen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Kheb ze nu gewoon allebei naast elkaar staan, ik wacht nog een paar weekjes af en als ik niks meer hoor probeer ik m wel te verpatsen.
Nieuwe scherm is trouwens pixelperfect. :)
Nu zie je pas het verschil tussen digitaal en analoog, digitaal is veel scherper.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als je een beetje fatsoenlijk bent bel je ze gewoon even op als ze na een maand nog niks van zich hebben laten horen. Tis anders gewoon diefstal hoor...

Verwijderd

je hebt gewoon dikke vette mazzel. 8)7

Ik heb namelijk ook die hitachi en bij mij was tot zon 4-5 cm vanaf de linkerkant het scherm meer "bright" dan de rest.

Idd het gezeik van niet op voorraad zijn enzo gehad. Vervolgens een of andere kerel uit belgie gekomen, die heeft de oude meegenomen (zonder het defect eerst te constateren overigens) en heeft een nieuwe afgegeven.

Ze horen hem dus idd om te ruilen en niet alleen een nieuwe af te leveren.

Overigens werd met mij de afspraak "in de namiddag" gemaakt, neem dus de middag vrij, staat ie om half 12 's ochtends voor me deur en zegt dat hij aan hun centrale had doorgegeven expliciet 's ochtends te komen. :(

dus met 200 over de A7 gescheurd, want na 1,5 maand wil je erg graag een GOED scherm voor dat geld :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 13:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 13:24:
je hebt gewoon dikke vette mazzel. 8)7

Ik heb namelijk ook die hitachi en bij mij was tot zon 4-5 cm vanaf de linkerkant het scherm meer "bright" dan de rest.

Idd het gezeik van niet op voorraad zijn enzo gehad. Vervolgens een of andere kerel uit belgie gekomen, die heeft de oude meegenomen (zonder het defect eerst te constateren overigens) en heeft een nieuwe afgegeven.

Ze horen hem dus idd om te ruilen en niet alleen een nieuwe af te leveren.

Overigens werd met mij de afspraak "in de namiddag" gemaakt, neem dus de middag vrij, staat ie om half 12 's ochtends voor me deur en zegt dat hij aan hun centrale had doorgegeven expliciet 's ochtends te komen. :(

dus met 200 over de A7 gescheurd, want na 1,5 maand wil je erg graag een GOED scherm voor dat geld :P
wees blij dat je dan niet ben opgepakt andesr was dat een duur schermpje geworden :+

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Coppertop schreef op 07 May 2003 @ 13:10:
Als je een beetje fatsoenlijk bent bel je ze gewoon even op als ze na een maand nog niks van zich hebben laten horen. Tis anders gewoon diefstal hoor...
Diefstal ? Wat is dat nu weer voor onzin ?
Die gast heeft gewoon mazzel .. wees blij. :)

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

K-2SO schreef op 07 May 2003 @ 14:26:
[...]

Diefstal ? Wat is dat nu weer voor onzin ?
Die gast heeft gewoon mazzel .. wees blij. :)
In principe is dat wel zo hoor. Hitachi heeft een fout gemaakt, door de monitor niet mee te nemen. Het kan best zo eens zijn dat Hitachi na 2 maanden (of wellicht langer) erachter komt en je alsnog bellen/schrijven Vinniel, wat doe je dan met je zojuist verpatste tft'tje?! Hitachi staat helemaal in hun recht als ze binnen een paar maanden die tft alsnog terughalen, jij bent in principe toch enigszins 'fout' Vinniel, als je ze niet op hun fout wijst.

Wees gewoon slim en doe wat bas zegt: schrijf Hitachi en vertel ze dat je nog een scherm van hun hebt staan, reageren ze niet binnen een redelijke termijn (zegge: 2 maanden), dan kun je inderdaad het scherm als jouw eigendom beschouwen. Ik persoonlijk zou het heel riskant vinden als je 'm -zonder Hitachi eerst aangeschreven te hebben- aan iemand probeert te verkopen; straks staat mr. Hitachi alsnog voor je deur en heb je helemaal geen scherm meer!! 8)7 8)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Volgens mij is het geen fout meer, een vriend van me heeft vandaag dus ook een nieuwe gekregen MAAR zijn oude is dus ook niet omgeruild. Hij heeft er nu dus ook 2 8)7

Raar erg raar imo

Verwijderd

Topicstarter
Ik houd het scherm nog gewoon een maand en als ik dan nog niks gehoord heb dan verpats ik hem gewoon, ik denk trouwens niet dat ze na die tijd nog terug zullen komen om m op te halen.

Het scherm is inmiddels 1,5 maand oud met 2 dode pixels, dan 2,5 maanden, aan zo'n scherm hebben ze toch niks meer want die is niet te repareren.
En het blijft hun fout.

Als reactie op hierboven, was het ook een Hitachi???

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Jup, een Hitachi 174 SXWB, zijn eerste had een dooie pixel, zijn 2de ook. Kreeg vandaag dus een nieuwe maar ze lieten de oude staan.

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:50
Gewoon lekker aan een ander pc hangen of een mooie dual display setup met 2 identieke LCD's (wat wil je nog meer). Ik zou em niet verkopen... mochten ze er ooit nog om komen dan heb je toch een probleempje denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Schmoove schreef op 07 May 2003 @ 15:59:
Gewoon lekker aan een ander pc hangen of een mooie dual display setup met 2 identieke LCD's (wat wil je nog meer).
Meer plek :P. Ik heb ze nu ook allebei aangesloten alleen heb ik geen plek meer voor mijn boxen.

Verwijderd

Coppertop schreef op 07 May 2003 @ 13:10:
De telefoon gaat:

Hitachi: "Goedendag meneer X, waar is dat scherm wat volgens onze gegevens nog bij u staat?"

jij: "Die heb ik gewoon meegegeven aan de brenger van het nieuwe scherm, met kopie van het aankoopbewijs. Hoezo??"

Hitachi "Wij hebben dat helemaal niet ontvangen meneer"

jij "Dan zou ik maar eens met die chaffeur gaan praten als ik u was"

Zo simpel regel je dat 8)

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

En dat is gewoon naaien, als je er niets van hoort ok maar de vinger naar iemand anders wijzen :r

Verwijderd

Ja inderdaad LopeZ! Zoiets kun je echt niet maken.

Verwijderd

Topicstarter
Moet jij eens opletten.

Verwijderd

Whaaaaa...waarom heb ik dat geluk nou nooit :'( ,Ik zou hem ook gewoon houden als ik jou was Vinniel,dat wil zeggen totdat ze hem komen halen :)

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 16:54:
[...]

De telefoon gaat:

Hitachi: "Goedendag meneer X, waar is dat scherm wat volgens onze gegevens nog bij u staat?"

jij: "Die heb ik gewoon meegegeven aan de brenger van het nieuwe scherm, met kopie van het aankoopbewijs. Hoezo??"

Hitachi "Wij hebben dat helemaal niet ontvangen meneer"

jij "Dan zou ik maar eens met die chaffeur gaan praten als ik u was"

Zo simpel regel je dat 8)
"Kunt u dan even het formulier dat de chauffeur getekend achtergelaten heeft even naar ons faxen?"
"uhhh.... nou.... weetje..... ik.... euhhh"

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is ook wel weer duidelijk, de kans dat hij nog opgehaald wordt is veruit het grootst. En met dank aan mensen zoals Master--FIDO en vinniel gaat dit topic dicht. Kinderachtig om te proberen anderen op deze manier te naaien :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.