Ik ben wat aan het programmeren in C++. Nu wil ik een ketting in een tekstfile zetten. Dit doe ik als volgt:
Het enige wat hij nu doet is vragen waar het bestand moet komen te staan en vervolgens wordt me cpu gebruik 100% en blijft hij hangen. Al sluit ik het programma dan hart af dan staat er op me schijf wel een tekstbestand, maar die is helemaal leeg!! Wat zou het probleem kunnen zijn???
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| void keuze7(naw*beginn,naw*naam,int&gedaan) { char waar[80]; if (gedaan == 1) { naam = beginn->volg; clrscr(); cout << "Waar wilt u het bestand opslaan?: "; cin >> waar; ofstream bestand(waar); while (naam->volg != NULL); { bestand << naam->nummer << " "; bestand << naam->naam << " "; bestand << naam->adres << " "; bestand << naam->woonplaats << endl; naam = naam->volg; } bestand.close(); } else { cout << "U moet wel eerst de tabel hebben geinitialiseerd!!!"; getch(); } } |
Het enige wat hij nu doet is vragen waar het bestand moet komen te staan en vervolgens wordt me cpu gebruik 100% en blijft hij hangen. Al sluit ik het programma dan hart af dan staat er op me schijf wel een tekstbestand, maar die is helemaal leeg!! Wat zou het probleem kunnen zijn???
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 16:55 ]