Ik had wat drivers voor m'n TVkaart gevonden die onder 2k zouden moeten werken
Ik dus fijn installen..KNAL blauw scherm
naja leuk denk je dan.. ik rebooten, krijg ik bij het opstarten weer een BSOD.. KERNEL_TRAP ofzoiets..
Dus.. dan denk je dat het aan die tvkaart driver ligt; ik dus TV kaart eruit gehaald
*reboot*
nog steeds diezelfde screen. Toen keek ik eens bij dat IRC lijstje wat je krijgt bij het opstarten; wat zie ik tot m'n verbazing: een HD van 0 MB!!! (dit gaat over de 45 GB IBM) Hierna keek ik in de bios om die HD even opnieuw te detecteren. Hij vond hem niet
Daarna heb ik dus het volgende allemaal geprobeerd (zonder succes)
- Drive op Master gezet, en gewisseld van plaats
- Drive op PIO4 mode (hij runde op DMA33, omdat 66 het ook al niet deed)
- ander stroomkabeltje erop
- andere IDE kabel
- DOS mode gekeken. de DOS versie van partition magic zag wel een compleet LEGE 45 GB HD
Overigens: als ik hem op PIO mode 4 zet, dan boot het hele systeem (de HD staat ook in dat overzichtje bij boot) maar in windows is de HD weer spoorloos verdwenen
met Add Hardware vind ie hem ook niet
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dus fijn installen..KNAL blauw scherm
naja leuk denk je dan.. ik rebooten, krijg ik bij het opstarten weer een BSOD.. KERNEL_TRAP ofzoiets..
Dus.. dan denk je dat het aan die tvkaart driver ligt; ik dus TV kaart eruit gehaald
*reboot*
nog steeds diezelfde screen. Toen keek ik eens bij dat IRC lijstje wat je krijgt bij het opstarten; wat zie ik tot m'n verbazing: een HD van 0 MB!!! (dit gaat over de 45 GB IBM) Hierna keek ik in de bios om die HD even opnieuw te detecteren. Hij vond hem niet
Daarna heb ik dus het volgende allemaal geprobeerd (zonder succes)
- Drive op Master gezet, en gewisseld van plaats
- Drive op PIO4 mode (hij runde op DMA33, omdat 66 het ook al niet deed)
- ander stroomkabeltje erop
- andere IDE kabel
- DOS mode gekeken. de DOS versie van partition magic zag wel een compleet LEGE 45 GB HD
Overigens: als ik hem op PIO mode 4 zet, dan boot het hele systeem (de HD staat ook in dat overzichtje bij boot) maar in windows is de HD weer spoorloos verdwenen
met Add Hardware vind ie hem ook niet
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha