Toon posts:

[WLAN] Sitecom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een SiteCom Wireless Access Point 54 M en een 10/100 ISDN Router die daaraan verbonden is met een straight UTP kabeltje. Ook heb ik twee laptops die met een Wireless Network PC Cardbus PC Card 54M met die Access Point verbonden zijn. 1 laptop wil de (encrypted, 128 bits met WEP) verbinding maar maken en die andere vertikt het. Allebei de laptops zijn hetzelfde ingesteld, wat kan ik over het hoofd hebben gezien? Ik wil ook graag weten hoe ik de verbinding via mijn laptop kan verbreken als ik wil stoppen met Internetten, hier moet toch een manier voor zijn?

Ik hoop dat jullie dit ietwat warrige verhaal een beetje begrijpen.

Edit:

Oké ik ben iets verder. Ik kan met de ene laptop de router en het acces point al pingen. Met de andere laptop heb ik nu ook een verbinding tot stand gebracht, maar daar kan ik nog niets mee pingen. Wat kan er aan de hand zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 16:59 ]

Verwijderd

je gebruikt een isdn router voor een lan verbinding?? volgens mij kan dat niet gaan werken

Verwijderd

Het verbreken van de verbinding zal waarschijnljik kunnen door in je browser het ipadres op te geven van je isdnrouter. Hopelijk komt er dan een site met de settings en de mogelijkheid de verbinding te verbreken.

over wep: wat voor os gebruiken je laptops en gebruiken ze allebei hetzelfde?