Toon posts:

Fifa 2003... de toetsen E en W

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij FIFA 2003 heb ik een probleem met de besturing. Bij fifa 2002 ed. was W altijd sprinten. Nu vond ik dat bij 2003 dat W ook sprinten moest zijn ipv E. Dat vind ik irritant. Geen probleem zou je zeggen. Veranderen, instellingen opslaan en klaar is kees. Maar nu bij de volgende keer opstarten van het spel staat het bij de instellingen nog gewoon goed, maar in de wedstrijd haalt ie alles weer door elkaar.

Hoe komt dit?

BTW nog ff een klein tweede vraagje: Hoe geef ik een effectbal aan zo'n vrije trap?

Verwijderd

Effectbal krijg je door CTRL te gebruiken icm de pijltjes toetsen. Voor die eerste vraag heb ik geen antwoord

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor die effectbal. ;)..

Heb ff op fifabenelux gekeken, daar stond een ajax spreekkoor. Waar moet ik dat bestand neerzetten? Het heet ajax.pkg.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 16:26:
Ok, bedankt voor die effectbal. ;)..

Heb ff op fifabenelux gekeken, daar stond een ajax spreekkoor. Waar moet ik dat bestand neerzetten? Het heet ajax.pkg.
Bij sound ergens ofzo. Zo moeilijk is het toch niet om dat even uit te zoeken? (staat vast ook wel wat over op fifabenelux)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 16:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 16:31:
[...]

Bij sound ergens ofzo. Zo moeilijk is het toch niet om dat even uit te zoeken? (staat vast ook wel wat over op fifabenelux)
Er staan heel veel mappen in de fifadir.

Op fifabenelux staat er nix over.... :'(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 16:13:
Effectbal krijg je door CTRL te gebruiken icm de pijltjes toetsen. Voor die eerste vraag heb ik geen antwoord
Bij mij is het trouwens Shift :+

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand hoe ik van het probleem af kom of waar ik ajax.pkg neer moet zetten?

• Brainsnack
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 11:52
Op de Fifabenelux site krijgen ze deze vraag blijkbaar vaker,want er staat een hele tutorial inclusief downloads etc.

-Link- : http://www.fifabenelux.com/commentaar.php?aid=676&taal=1

[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Dat met die E en W toetsen is idd ZWAAR irritant! Elke keer weer opnieuw instellen, wat een klote spel is het toch! Ook als je een save laad in het spel, dan moet je wéér opnieuw instellen.

Sinds mijn overstap van GF ti4600 --> Radeon 9700pro heb ik het spel alleen met de cat 3.1 drivers kunnen spelen, met de 3.2 en omega werkt het gewoon niet meer.
Met de cat 3.1 was het trouwens niet mooi, soort 'overbelicht', met de geforce was het veel mooier. Ik speel fifa daarom ook niet meer, in 2004 krijgen ze weer een kans, hoop dat ze het dan beter doen.

//off// Ben 100% tevreden met Ati en hun drivers, het ligt gewoon aan dit 1ne spel.

Verwijderd

Topicstarter
Brainsnack schreef op 08 May 2003 @ 02:16:
Op de Fifabenelux site krijgen ze deze vraag blijkbaar vaker,want er staat een hele tutorial inclusief downloads etc.

-Link- : http://www.fifabenelux.com/commentaar.php?aid=676&taal=1
Oh.. helemaal niet gezien. Bedankt! 8)

Verwijderd

Topicstarter
Race Eend schreef op 08 May 2003 @ 09:35:
Dat met die E en W toetsen is idd ZWAAR irritant! Elke keer weer opnieuw instellen, wat een klote spel is het toch! Ook als je een save laad in het spel, dan moet je wéér opnieuw instellen.

Sinds mijn overstap van GF ti4600 --> Radeon 9700pro heb ik het spel alleen met de cat 3.1 drivers kunnen spelen, met de 3.2 en omega werkt het gewoon niet meer.
Met de cat 3.1 was het trouwens niet mooi, soort 'overbelicht', met de geforce was het veel mooier. Ik speel fifa daarom ook niet meer, in 2004 krijgen ze weer een kans, hoop dat ze het dan beter doen.

//off// Ben 100% tevreden met Ati en hun drivers, het ligt gewoon aan dit 1ne spel.
Fifa 2003 is vet cool gemaakt, maar de menu's enzo moeten ze echt van de eerdere versies overnemen. Als ik weer eens vergeten ben bij de instellingen ff de E en W in te stellen. Ik ga hier vaak thuis over het thuisnetwerkje ff een potje Fifa 2003 spelen met mn broertje. Zo irritant. Als je eenmaal in de multiplayer modus zit, moet je eerst Fifa 2003 weer helemaal afsluiten, Fifa 2003 weer opstarten, al die schermen helemaal bekijken voordat je weer in het spel zit. Bij eerdere versies kon je altijd terug naar het beginscherm. :(

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-02 22:06
Probeer eens een *.cfg file te vinden in je Fifa-map, daar waar je instellingen bewaart worden en kijk of "alleen lezen" UIT staat en "Archief" moet AAN staan. Heb ook wel eens vaker gehad dat ik instellingen bij spellen niet kon veranderen en toen bleek dit het te zijn.

Overigens, kan je andere instellingen wel veranderen, zoals andere toetsen, maar ook beeldscherm instellingen enz???

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
Dit ga ik proberen, ik heb wel eens een *.cfg zien staan in mijn fifa 2003 map in Mijn Documenten.

Verwijderd

Topicstarter
Hm.. is config.dat ook goed? Denk ut wel, maar kweet ut niet zeker, daarom vraag ik ut ff.

Verwijderd

Topicstarter
Die config.dat is al goed met alleen lezen uit en archief aan...

Hoe moet het nu verder? Het is behoorlijk irritant om telkens weer de instellingen aan te passen.

Verwijderd

anders gebruik je de edit knop even

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 13:22:
Idd lol :9

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 13:22:
Sorry ja, ik zie het ook :).
Xal er de volgende keer aan denken. :)

edit:
Heeft echt niemand dit ooit gehad? :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 15:29 ]

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:22
Ik heb hetzelfde probleem alleen dan met een gamepad, ik stel het gamepad dan anders in en sla ze op maar tijdens de wedstrijd pakt hij gewoon weer de oude instellingen.

config.dat en dan ?
Dan zie ik allemaal getallen staan, maar wat moet ik daar mee doen ?

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand ervaring mee toevallig? Plz reageer ff als je hier wat vanaf weet want het is erg irri... :?

/me Uddel is radeloos...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 17:45 ]

Pagina: 1